کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل بانک شهر:

بانک شهر از اجرای پروژه های اولویت دار در کرج حمایت می کند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 29 بهمن 1396 ساعت 10:12

حزب الله :
مدیرعامل بانک شهر گفت: امید آن می رود پروژه های بسیار خوبی به دست شهردار توانمند کرج اجرا شده و شهروندان نیز از آن ها بهره مند شوند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پورزرندی در گفتگو با رادیو اقتصاد با ارزیابی مثبت از اقدامات شهرداری کرج طی دوره اخیر، عنوان کرد: دکتر نصیری شهردار این کلانشهر علاوه بر داشتن تخصص در امور زیست محیطی به واسطه فعالیت در نهاد شهرداری به مسائل شهری نیز واقف هستند که این تخصص و تجربه برای شهر کرج و شهروندان آن پیامدهای نیک و مطلوبی را به دنبال دارد.
 
وی اظهار داشت: در جلسه معارفه شهردار کرج، دکتر نصیری عنوان کردند که چهره بدی از شهر کرج در ذهن مردم نقش بسته است که امیدواریم بتوانیم این موضوع را برطرف کنیم.
 
مدیرعامل بانک شهر عنوان کرد: به دنبال انعقاد یک تفاهم نامه، بانک شهر از پروژه همت که بزرگ ترین پروژه شهرداری است و مسیر گذر 6 الی هفت استان می باشد و نیز برخی پروژه های عمرانی داخل شهری در زمینه مالی، حمایت کرده است.
 
پورزرندی ضمن قدردانی از شهردار کرج با بیان اینکه این شهر در مسیر ورود و خروج چندین استان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امید آن می رود پروژه های بسیار خوبی به دست شهردار توانمند کرج اجرا شده و شهروندان نیز از آن ها بهره مند شوند.


کد مطلب: 162790

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162790/بانک-شهر-اجرای-پروژه-های-اولویت-دار-کرج-حمایت-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com