کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرافکنی ریاض تمامی ندارد؛

اظهارات جدید و خصمانه برادر ولیعهد سعودی علیه ایران

مهر , 13 آذر 1397 ساعت 14:08

حزب الله :
«خالد بن سلمان» برادر ولیعهد سعودی که به عنوان سفیر ریاض در واشنگتن فعالیت می کند، بار دیگر لب به اظهارات خصمانه علیه ایران گشود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«خالد بن سلمان» سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده آمریکا و برادر محمد بن سلمان، اظهارات خصمانه جدیدی را علیه ایران مطرح کرده است.
 
بر اساس این گزارش، وی در کمال تعجب مدعی شد: ایران تلاش دارد با اظهاراتی دوگانه جهانیان را فریب داده و خود را از جنایاتی که انجام داده تبرئه کند!
 
برادر ولیعهد عربستان همچنین اتهاماتی علیه ایران در عراق و سوریه و لبنان مطرح کرد و مدعی شد: ایران حزب‌الله لبنان را ایجاد کرد تا خنجری در پشت عرب باشد. حزب‌الله عهده دار ماموریت‌های تخریبی و تروریستی در منطقه بوده و از آن در جنگ‌های طائفه‌ای در عراق و سوریه استفاده می‌کند.
 
سفیر عربستان در آمریکا ادعا کرد که ریاض اجازه ظهور حزب‌الله دیگر در جزیرة العرب را نخواهد داد.
 
این اظهارات فرافکنانه این مقام سعودی تازه کار درحالی است که وی طی روزها و هفته های اخیر تمام تلاش خود را بر روی تبرئه کردن برادرش بن سلمان از جنایت هولناک علیه جمال خاشقجی، تمرکز کرده بود.
 
با این حال، به نظر می رسد که تلاش های وی برای سرپوش نهادن بر جنایت اخیر برادرش علیه خاشقجی بی نتیجه بوده و به همین دلیل اکنون برای تحقق هدف خود، راهبرد انحراف افکار عمومی از طریق اتهام زنی به ایران و مقاومت را در دستور کار قرار داده است.


کد مطلب: 184499

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184499/اظهارات-جدید-خصمانه-برادر-ولیعهد-سعودی-علیه-ایران

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com