کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج ابلاغ شد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 21 مهر 1397 ساعت 10:14

حزب الله :
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از ابلاغ شیوه نامه سرمایه گذاری خبر داد.


 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهروز آقامحمدی گفت: در این شیوه نامه که توسط وزارت کشور تهیه و به شهرداری های سراسر کشور ارجاع شده است، تاکید شده که بنا بر مقتضیات هر شهر، تغییرات لازم در آن اعمال شود و یا به عبارت دیگر، به شرط عدم لطمه به ارکان آن، شیوه نامه یاد شده بومی سازی شود.
 
این مسئول توضیح داد: شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی طی لایحه ای توسط شهرداری کرج در اسفند ماه سال 96 به شورای شهر کرج ارسال شد و پس از اعمال تغییرات لازم، ابتدا به تصویب کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای شهر رسید و سپس جهت تایید به فرمانداری کرج ارسال شد.
 
وی ادامه داد: پس از طی مراحل یاد شده، نهایت در روز چهارشنبه 18 مهر ماه جاری این شیوه نامه به سازمان سرمایه گذاری به منظور اجرا، ابلاغ شد.
 
آقامحمدی افزود: 12 پروژه مشارکتی به روش BOLT-BOT شامل مجموعه ورزشی مهرشهر، پایانه البرز، رستوران راه چوبی، شهربازی پارک نبوت، شهربازی پارک گل نرگس، بازار خودروی کیانمهر، مجتمع خدماتی آرامستان بهشت سکینه، مجموعه خدماتی پارک طبیعت، رستوران سنتی همگام،  زمین چمن مصنوعی سرپوشیده پارک خانواده، پارکینگ پارک خانواده و رستوران پارک هامون طی هفته آینده به فراخوان گذاشته می شوند.
 
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج یادآور شد: امکان سنجی فنی و اقتصادی و اخذ نظریه کارشناسی رسمی دادگستری و اسناد فراخوان پروژه های مذکور، تهیه شده که از طریق چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و ارسال دعوت نامه و پیامک به اطلاع سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان که بانک اطلاعاتی آنها در روابط عمومی سازمان جمع آوری شده است می رسد.
 
این مسئول اضافه کرد: سرمایه گذاران در این فراخوان پیشنهادات خود را به سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی ارائه داده و بهترین پیشنهاد در شورای سازمان (هیات عالی سرمایه گذاری) به عنوان طرف مشارکت کننده  شناخته خواهد شد.
 


کد مطلب: 180367

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180367/شیوه-نامه-سرمایه-گذاری-مشارکت-های-مردمی-شهرداری-کرج-ابلاغ

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com