کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر؛

سه مربی لیگ برتری روی لبه تیغ/ یک سرمربی به دنبال اولین پیروزی!

مهر , 21 دی 1396 ساعت 8:34

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی با برگزاری ۳ بازی از امروز آغاز می‌شود که در هر یک از سه بازی یک مربی در آستانه برکناری قرار دارد.


 هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۳ بازی از امروز آغاز می‌شود که طی آن پیکان با سپیدرود دیدار می‌کند، نفت میزبان تراکتورسازی است و پدیده در اهواز با استقلال خوزستان دیدار می‌کند.

* پیکان - سپیدرود
پیکان بعد از ۷ پیروزی متوالی، حالا ۷ بازی است که نمی‌برد. آنها با سرعت از انتهای جدول تا رده دوم بالا آمدند و حالا دارند آهسته آهسته به میانه جدول باز می‌گردند و این اصلا خوشایند مدیران این باشگاه نیست. هیچ بعید نیست در صورت تداوم همین روند، مدیران باشگاه پیکان از شرایط تیم شان رضایت ندارند و انتظار بیشتری از سرمربی شان دارند.

در مقابل این تیم سپیدرودی قرار دارد که به تازگی دستخوش تغییرات گسترده شده و علی کریمی دومین بازی‌اش با این تیم را تجربه می‌کند. کریمی کارش را با سپیدرود با شکست خانگی شروع کرد و برای اولین پیروزی با تیم جدیدش لحظه شماری می‌کند.

این بازی را درحالی مشاهده می‌کنیم که انگیزه‌های شخصی سرمربیان دو تیم برای پیروزی در این بازی بسیار زیاد است. شاگردان جلالی در پایان هفته هجدهم با ۲۷ امتیاز در رده پنجم و شاگردان علی کریمی با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند. 

* نفت تهران - تراکتورسازی
این بازی تا حدود زیادی به دیدار پیکان و سپیدرود شباهت دارد. نفت مثل سپیدرود دستخوش تغییرات مالکیتی و فنی شده و افاضلی مثل کریمی دومین حضورش را روی نیمکت تیم جدیدش تجربه می‌کند و درست مثل مجید جلالی، یحیی گل‌محمدی هم روی لبه تیغ قرار دارد. البته با شدت و حدتی به مراتب بیشتر نسبت به جلالی. زیر پای گل محمدی روی نیمکت تراکتورسازی آنقدر شل هست که حتی از افرادی مثل نکونام و دنیزلی بعنوان گزینه‌های جانشینی وی یاد شود.

این بازی می‌تواند گودبای پارتی گل‌محمدی با تراکتورسازی باشد، مگر آن که تراکتور دست به کار بزرگی زده و در تهران بر نفت غلبه کند.

نفت میزبان تا پایان هفته هجدهم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و برای دور شدن از منطقه خطر باید در این بازی خانگی پیروز شود. تراکتوری‌ها در جدول شرایط بهتری نسبت به میزبان شان دارند و با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم حضور دارند. اما شرایط این تیم تاحدودی بحرانی است. درست بر خلاف شرایط نفت که بعد از پشت سر گذاشتن بحرانی بزرگ به نظر می‌رسد که به ساحل آرامش رسیده باشد.

* استقلال خوزستان - پدیده
در تیم استقلال خوزستان هم شرایط بحرانی است و عبدالله ویسی در حال عبور از خط قرمز است و هیچ بعید نیست که این بازی هم آخرین حضور ویسی روی نیمکت استقلال خوزستان باشد، مگر آن که بتواند بر تیم پدیده غلبه کرده و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

قهرمان لیگ پانزدهم با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارد تا یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول باشد. اتفاقی که باعث نگرانی مسئولین این تیم شده است. مالک جدید این باشگاه تذکرات لازم را به سرمربی این تیم داده و به نظر می‌رسد تنها پیروزی در این دیدار خانگی بتواند فعلا ویسی را از خطر برکناری حفظ کند. 

تیم خوب پدیده که با کسر ۶ امتیاز مواجه شده در حال حاضر در حاشیه امنیت به سر می‌برد. اما مهاجری برای حفظ این حاشیه امنیت برای خودش روی نیمکت وتیمش در جدول، باید حتی المقدور امتیازات لازم را جمع آوری کند.

پدیده بعد از پرسپولیس دومین خط حمله قوی لیگ برتر و استقلال خوزستان ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را دارد. این آمار نشان می‌دهد ممکن است در پایان این بازی شاهد وقوع اتفاقاتی باشیم. 

برنامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۹۶

* پیکان تهران - سپیدرود رشت - ورزشگاه شهدا شهر قدس- ساعت ۱۵
داور: رضا کرمانشاهی کمکها: حسن ظهیری – امیر مبشر – یاسر همرنگ ناظر: عبود سنگاشکن

* نفت تهران - تراکتورسازی تبریز - ورزشگاه تختی تهران- ساعت ۱۵
داور: جواد محمدی کمکها: تورج عیوض محمدی – امیرمحمد داودزاده – علی اصغر مومنی ناظر: سعید بطحایی

* استقلال خوزستان - پدیده خراسان- ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت ۱۵
داور: جواد رحیم زاده کمکها: بابک داوری – محمد هاشمی نسب – حسین زمانی  ناظر:ابراهیم میرزابیگی

جمعه ۲۲ دی ماه ۹۶

* فولاد مبارکه سپاهان - ذوب آهن اصفهان–  - ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت ۱۵
داور: اشکان خورشیدی کمکها: محمدرضا ابوالفضلی – فرزاد بهرامی – امید سعید فر  ناظر:محمود رفیعی 

* استقلال تهران - سایپا تهران- ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۶:۳۵
داور: موعود بنیادی کمکها: آرمان اسعدی – محمدرضا مدیرروستا – وحید صالحی  ناظر: اسماعیل صفیری

* صنعت نفت آبادان -پارس جنوبی جم - ورزشگاه تختی آبادان- ساعت ۱۷
داور: بیژن حیدری کمکها: علی میرزابیگی – محمدرسول ذورقی – شاهو اصلانی ناظر: حسین عسگری

* گسترش فولاد تبریز - فولاد خوزستان - ورزشگاه بنیان دیزل تبریز- ساعت ۱۴:۳۰
داور: محمد ملکی کمکها: یعقوب حجتی – محمد عطایی – سعاد وفاپیشه  ناظر: مسعود عنایت

* سیاه جامگان مشهد - پرسپولیس – ورزشگاه ثامن مشهد – ساعت ۱۴:۳۰
داور: پیام حیدری – سعید علی نژادیان – امیررضا آشور ماهانی – حسین زیاری  ناظر: فریدون اصفهانیان


کد مطلب: 159767

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159767/سه-مربی-لیگ-برتری-روی-لبه-تیغ-یک-سرمربی-دنبال-اولین-پیروزی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com