کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه خبر داد؛

راه اندازی موزه شهید حججی در دانشگاه آزاد

مهر , 19 مهر 1397 ساعت 11:10

حزب الله :

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کفت: برنامه داریم موزه شهید حججی را واحد نجف آباد این دانشگاه راه اندازی کنیم.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدمهدی طهرانچی در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی «شهید محسن حججی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دشمن چهل ساله ملت ایران در ظن خود می پندارد که می خواهد ما را به بن بست بکشاند، گفت: طبق وعده الهی، پیروزی با ماست، چرا که بزرگانی هستند که وقتی خنجر کین به گلوی آنان ساییده می شود، شجاعانه می خندند.
 
وی با بیان اینکه این دانشگاه می خواهد مسیری را فراهم کند که راه جوانان ختم به سعادت شود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) درباره سلوک شهدا فرمودند که شهدا ره صد ساله را یک شبه پیمودند و شهید حججی در رسیدن به معشوق و سعادت، راه میانبر را انتخاب کرد. ما هم می خواهیم دانشگاه آزاد اسلامی انسان هایی به جامعه تحویل دهد که شهدا الگوی آنان باشند.
 
سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امثال شهید حججی بر ما دانشگاهیان حجت هستند، گفت: برنامه ما این است که واحد نجف آباد که یکی از افتخارات دانشگاه آزاد است، به یک دانشگاه بین المللی تبدیل شود و سالانه چند کنفرانس بین المللی در این مجموعه که به نام شهید حججی است، برگزار شود تا ویژگی های این شهید بزرگوار به دانشجویان خارجی هم معرفی شود.
 
طهرانچی پیشنهاد راه اندازی موزه شهید حججی در واحد نجف آباد را مطرح کرد و گفت: پیشنهادم این است که موزه ای همچون موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران که به معرفی شهید حججی می پردازد، در واحد نجف آباد راه اندازی شود و صوت ضبط شده و فیلم های شهید حججی در کلاس های درس و در کنفرانس ها پخش شود. این موزه می تواند ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار را به علاقمندان معرفی کند.
 
وی عنوان کرد: مسئولان واحد نجف آباد همت کنند و با بهره گیری از فناوری های مدرن تا سال آینده این موزه را در مجموعه فرهنگی شهید حججی ایجاد کنند.
 
سرپرست دانشگاه آزاد گفت: زمانی که ما از تحول در دانشگاه آزاد اسلامی سخن می گوییم، مهمترین تحول این است که هنگامی که در زمین مکنت یافتیم، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر کنیم و به اشاعه دین بپردازیم.


کد مطلب: 180286

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180286/راه-اندازی-موزه-شهید-حججی-دانشگاه-آزاد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com