کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار اشتری:

مأموران ناجا در حوادث اخیر به هیچ‌وجه مسلح نبودند/ادامه بررسی خودکشی یکی از دستگیرشدگان

تسنیم , 27 دی 1396 ساعت 11:50

حزب الله :
رئیس پلیس کشور از بررسی ابعاد مختلف دقیق ماجرای خودکشی یک نفر در یکی از کلانتری‌ها توسط پلیس خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین اشتری در حاشیه نخستین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اغتشاشات اخیر و  دستگیرشدگانی که توسط پلیس بازداشت شدند، گفت: در همان روز نخست پالایشی انجام شد و کسانی که احتمال می‌دادیم نقشی در تخریب‌ها نداشتند رها شدند. 
 
وی اضافه کرد: البته تعداد دیگری نیز وجود داشتند که هنوز نقش‌شان در اتفاقات و تخریب‌ها مشخص نشده و بررسی آنها تکمیل نشده بود لذا برای آنچه در آینده به کارشان رسیدگی شود آزادشان کردیم و مقرر شد هر روز برای معرفی خود به کلانتری مراجعه کنند تا بررسی پرونده آنها تکمیل شود.
 
رئیس پلیس کشور در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص تعداد شهدا و مجروحان ناجا در حادثه اخیر گفت: خوشبختانه در این آشوب‌ها نیروی انتظامی هیچ شهیدی نداشت ولی تعداد زیادی از نیروهای ما مصدوم شدند. 
 
سردار اشتری در پاسخ به سوال دیگر تسنیم درباره استفاده نیروهای انتظامی از سلاح جنگی در این اتفاقات گفت: طبق دستورالعملی که داده شد و براساس آن ماموران ما در صحنه حاضر شدند و به هیچ وجه مجهز به سلاح جنگی نبودند. 
 
وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم در خصوص بررسی ماجرای خودکشی یکی از دستگیرشدگان در کلانتری گفت: در حال حاضر این موضوع در دست بررسی است و ما پیگیر مشخص شدن موضوع هستیم. 
 
رئیس پلیس کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره آمار کشته‌شدگان در این حوادث گفت: موضوع قابل تامل آن است که از نظر ما کشته‌سازی دراین ماجرا مشکوک است و این موضوع نیز توسط همکاران ما در حال بررسی است.
 
سردار اشتری در پایان در واکنش به فراخوان یکسری از شبکه‌ها برای حمله به نیروهای نظامی و انتظامی گفت: این صحبت‌ها شایعاتی بیش نیست و هیچگاه عملی نخواهد شد.


کد مطلب: 160288

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/160288/مأموران-ناجا-حوادث-اخیر-هیچ-وجه-مسلح-نبودند-ادامه-بررسی-خودکشی-یکی-دستگیرشدگان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com