کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فقط احترام می‌خواهیم؛

برانکو: بازی با سپاهان اصلی‌ترین دیدار پرسپولیس نیست

مهر , 15 آذر 1397 ساعت 12:41

حزب الله :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان اصلی‌ترین دیدار ما نیست ولی به هر حال دربی بزرگی است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس با اشاره به برد مقابل ذوب آهن گفت: کیفیت ذوب آهن بهتر از جایگاهی است که در جدول دارد. مطمئنم منصوریان این تیم را در دوره پیش رو بالا می آورد. در همین بازی با ما پیشرفت آنها نسبت به بازی های قبل مشخص بود.
 
وی افزود: قبل از دربی با سپاهان، این برد بسیار مهم بود. بازیکنانم بیشترین تعداد بازی را دارند و خسته هستند. بعد از فینال آسیا چهار بازی انجام دادیم که سه تا را بردیم و یکی را مساوی کردیم. کسب این نتایج سخت است.
 
سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با سپاهان که از آن به عنوان فینال و بازی اصلی یاد می شود، گفت: البته این اصلی ترین بازی ما نیست ولی دربی بزرگی است. ما دربی بزرگی با استقلال و تراکتورسازی داشتیم و دربی بعدی با سپاهان است. بازی بزرگی است ولی بعد از این مسابقه، ۱۶ دیدار دیگر در لیگ خواهیم داشت.
 
برانکو درباره اینکه آیا اراده ای برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود دارد؟ تصریح کرد: من تمام اتفاقاتی که می افتد را می بینم که کار را به حداکثر سختی می رساند تا قهرمان نشویم. از داوری گرفته تا جایی که مجبورمان می کنند در «فیفا دی» بازی کنیم. از اینکه هر چهار پنج روز بازی می کنیم ناراحت نیستم چون این مشکل ما است و پیش امده است. اما واقعیت این است که در شرایط سخت تری نسبت به تیم های دیگری برای ما بازی می گذارند.
 
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: من موافق اقدام باشگاه برای شکایت از داوری ها هستم چون از تمام حد و مرزها گذشته اند. ما فقط احترام می خواهیم. همین.


کد مطلب: 184688

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184688/برانکو-بازی-سپاهان-اصلی-ترین-دیدار-پرسپولیس-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com