کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیست دیزین از ۱۱ هزار توریست ورزشی خارجی میزبانی کرد

تسنیم , 16 دی 1396 ساعت 13:17

حزب الله :
مدیر پیست اسکی بین‌المللی دیزین با بیان اینکه دو دستگاه برف‌ساز برای پیست دیزین خریداری شد گفت: پیست دیزین در سال گذشته از حدود ۱۱ هزار توریست ورزشی خارجی میزبانی کرد و بسته به نزدیکی فصل زمستان این افراد بیشتر می‌شوند.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عبدالرضا آژیر  با اشاره به وضعیت بارش برف در پیست دیزین، اظهار داشت: بارش مختصری در پیست دیزین شروع شده است ولی از نظر قوانین فنی اسکی هنوز پیست با توجه به میزان برف مساعد بازگشایی و اعلام عمومی نیست.
 
مدیر پیست اسکی بین‌المللی دیزین افزود: بارش برف باید در سطحی باشد که سنگ‌ها برای اسکی بازی ایجاد خطر نکند و برف سطح زمین را بپوشاند و مقدار برف به میزانی نیست که استفاده ورزشی شود ولی امیدواریم با بارش برف امروز پیست به سطح مطلوب برسد.
 
آژیر با بیان اینکه دو دستگاه برف ساز برای پیست دیزین خریداری شد، گفت: یک دستگاه برف‌ساز در حال کار است و یک دستگاه نیز به زودی شروع به فعالیت می‌کند و این دستگاه‌ها که قابلیت حمل دارند کمک زیادی به پیست دیزین می‌کنند و هم اکنون پیست فعالیت خصوصی نیز ندارد.
 
وی ادامه داد: مسابقات آسیایی و پاراآسیایی در دو رشته اسکی اسنوبرد و آلپاین در بهمن و اسفند در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود و مسابقات داخلی و انتخابی تیم ملی نیز انجام می‌شود.
 
مدیر پیست دیزین با تاکید بر اینکه هتل دیزین با تغییراتی مثبت 4 ستاره شد، عنوان کرد:  پیست دیزین در سال گذشته از حدود 11 هزار توریست ورزشی خارجی میزبانی کرد و از کشورهای مختلف نیز حضور داشتند و بسته به نزدیکی فصل زمستان این افراد بیشتر می‌شوند.


کد مطلب: 159334

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159334/پیست-دیزین-۱۱-هزار-توریست-ورزشی-خارجی-میزبانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com