کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کیمیا علیزاده در جام بین‌المللی فجر شرکت می‌کند

تسنیم , 30 فروردين 1397 ساعت 14:21

حزب الله :
نایب رئیس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به برگزاری جام بین المللی فجر در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: کیمیا علیزاده در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم این رقابت‌ها شرکت می‌کند.



 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،زهرا افتخاری  اظهار داشت: بیست و نهمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر در گروه مردان و دهمین دوره این مسابقات در گروه زنان از شنبه یکم اردیبهشت‌ 1397 به میزبانی استان البرز و ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
 
نایب رییس هیئت تکواندوی استان البرز افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های کشورهای آذربایجان با 4 تیم، عراق با 4 تیم ، ایران با 3 تیم، افغانستان با سه 3 تیم، پاکستان با 2 تیم ، لبنان با 2 تیم ، ارمنستان، تاجیکستان، سوریه، قزاقستان، عمان و هند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مجموعا 24 تیم هستند.
 
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در گروه مردان در اوزان منفی 54، 58، 63، 68، 74،  80، 87و مثبت 87کیلوگرم و در گروه زنان در 8 وزن منفی 46، 49، 53، 57، 62، 67، 73و مثبت 73کیلوگرم برگزار می‌شود.
 
افتخاری اضافه کرد: دو تیم بانوان از استان البرز در این مسابقات حضور دارند که "کیمیا علیزاده" مدال‌آور المپیکی ایران و ورزشکار البرزی در ترکیب تیم "البرز الف" با هدایت مهرو کمرانی شرکت می‌کند.
 
وی با اشاره به ترکیب تیم‌های البرز الف و البرز ب ، عنوان کرد: در تیم البرز الف؛ فاطمه مداحی، دنیا محمدی، ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده در وزن منفی 62 کیلوگرم، ملیکا میرحسینی، زینب اسماعیلی وراغول، زهرا پوراسماعیل که هدایت این تیم را "مهرو کمرانی" به عنوان سرمربی و "ریحانه فولادی" به عنوان مربی در اختیار دارند.
 
نایب رئیس هیئت تکواندو استان البرز ادامه داد: تیم البرز ب نیز با ترکیب فاطمه آقابیگ‌لو، کیانا اخوان،  فاطمه اموری هریس، میترا انصاری، نیلوفر محمودی، هانیه اخلاقی، فاطمه مصطفایی، شهربانو دامغانی که هدایت این تیم را "آزاده یاسایی"به عنوان سرمربی و "شهره خلج‌زاده و زینب اسماعیلی" به عنوان مربی به میدان می‌روند.


کد مطلب: 166633

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/166633/کیمیا-علیزاده-جام-بین-المللی-فجر-شرکت-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com