کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان در بیروت علیه جنگ یمن

مهر , 12 آذر 1397 ساعت 9:42

حزب الله :
تعدادی از جوانان لبنانی، فلسطینی و یمنی با تجمع در برابر سفارت عربستان در بیروت خواهان توقف تجاوز نظامی عربستان به یمن و کشتار مردم این کشور شدند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تعدادی از معترضان به تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن با تجمع در برابر سفارت عربستان در بیروت خواستار پایان دادن به کشتار مردم یمن و مجازات مقامات رژیم آل سعود در محافل بین المللی شدند.
 
این تجمع با فراخوان تعدادی از جوانان یمنی، فلسطینی و لبنانی برگزار شد و تجمع کنندگان با سردادن شعارها و در دست داشتن پلاکاردهایی سکوت محافل بین المللی در طول بیش از سه سال گذشته را محکوم کردند.
 
«مروه حسن» هماهنگ کننده این تجمع به خبرنگاران گفت: ما از مردم یمن برای دستیابی به آزادی و حق تعیین سرنوشت حمایت می کنیم، ما تجاوز نظامی به این کشور را که نظام های تکفیری و تروریستی به فرماندهی عربستان و با حمایت امپریالسیم آمریکا، فرانسه و انگلیس در آن نقش دارند محکوم می کنیم.
 
«علیاء محمد» فعال فلسطینی در این تجمع نیز گفت: ما این جا جمع شدیم تا بر ضرورت توقف جنگ علیه یمن و مجازات متجاوزان به این کشور تاکید  کنیم. این تجاوز، نمود صهیونیسم است اگر چه زبان و شکل متفاوتی دارد.


کد مطلب: 184336

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184336/تجمع-اعتراضی-مقابل-سفارت-عربستان-بیروت-علیه-جنگ-یمن

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com