کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجمع خیرین سلامت در پی استفاده از ظرفیت مردمی در بخش درمان است

روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 17 مهر 1397 ساعت 15:17

حزب الله :
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: مجمع خیرین سلامت در پی استفاده از ظرفیت مردمی در بخش درمان است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بهمن خطیبی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین مجمع خیرین سلامت قرچک طی سخنانی گفت: قرچک تراکم بالای جمعیت و سرانه بهداشتی متوسط رو به پایین است، البته صرفا راه اندازی این مجمع کافی نیست و باید در عمل همه پای کار بیاییم، از این مجامع در کشور زیاد است، اما انتظار داریم، که عملکرد این مجمع به نحو احسن باشد و مردم از برکات این مجمع برخوردار شوند.
 
وی با بیان این که همواره پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: زمانی که شپش مدارس مشاهده می شود و برخی معضلات بهداشتی که پیش از این از بین رفته بود، مجددا بازگشته است، نشان می دهد، جایی کوتاهی کرده ایم، باید سعی کنیم سلامت را با نگاه ویژه ای ببینیم.
 
سرپرست فرمانداری قرچک اضافه کرد: همه دستگاه های اداری و مردمی، به ویژه دستگاه هایی که در حوزه درمان، بهداشت و پیش گیری فعال هستند، باید همکاری و همیاری کنند، در این بین سمن ها نیز می بایست حضور جدی داشته باشند.
 
وی هدف از راه اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرستان ها را ایجاد مشارکت مردم در امر سلامت به صورت عملیاتی تر و سازمان یافته تر دانست و افزود: البته وزارت بهداشت، یکی از موفق ترین وزارتخانه ها در حوزه های پیشگیری و درمان است، که علی رغم همه تحریم ها و مشکلات سرمایه گذاری خوبی مشاهده می شود، در قرچک نیز با راه اندازی بیمارستان امیدواریم شاهد ارتقا بهداشت و درمان باشیم.
 
خطیبی ادامه داد: ما باید با جذب مشارکت مردم و استفاده از پزشکان خیر و یا بازنشسته مشکلات بهداشتی و درمانی را حل کنیم، اگر کمک مردمی نباشد، دولت به تنهایی نمی تواند موفق باشد، ایجاد ساختار و زمینه و حمایت برای حضور مردم وظیفه دولت است


کد مطلب: 180141

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180141/مجمع-خیرین-سلامت-پی-استفاده-ظرفیت-مردمی-بخش-درمان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com