کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر دفاع:

اقدامات دشمن در راستای تجزیه کشور خنثی شد

فارس , 25 تير 1397 ساعت 15:59

حزب الله :
وزیر دفاع گفت:دشمن تمام تلاش و فشار خود را گذاشته تا مردم ما کمتر از زندگی خوب بهره‌مند شوند؛ دشمن دوست داشت امروز به‌جای سوریه و عراق بودیم، اما به لطف رهبری و کمک تمام مردم نتوانستند به هدف خود برسند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزیر دفاع گفت:دشمن تمام تلاش و فشار خود را گذاشته تا مردم ما کمتر از زندگی خوب بهره‌مند شوند؛ دشمن دوست داشت امروز به‌جای سوریه و عراق بودیم، اما به لطف رهبری و کمک تمام مردم نتوانستند به هدف خود برسند.
 
امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های وزارت دفاع در استان لرستان بیان کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات و کار‌هایی را پیگیری کنیم که هم برای نیرو‌های مسلح مفید باشد و هم برای لرستان مفید واقع شود.
 
وی تأمین امنیت را مهم‌ترین وظیفه نیرو‌های مسلح دانست و افزود: اگر این وظیفه به درستی انجام شود بخش خصوصی و دولتی به‌راحتی سرمایه‌گذاری کرده و کار‌ها را انجام می‌دهند که خوشبختانه در این زمینه نیرو‌های مسلح موفق بوده‌اند.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در سایه تلاش‌های مجموعه مدیران و نیرو‌های مسلح و مردم امروز کشور از امنیت خوبی برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه ایجاد امنیت در بستر‌های مختلف و پراکنده‌ای در کشور صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بسیار از مباحثی که امروز مدیران استانی مطرح کردند در بحث پشتیبانی و چگونگی آن است تا به مردم کمک شود.
 
حاتمی با بیان اینکه به‌جای مناطق کمتر توسعه یافته بهتر است از لفظ مناطق پرظرفیت استفاده کرد، افزود: لرستان از مناطق پرظرفیت در کشور است که ازنظر منابع انسانی و همچنین منابع خدادادی ظرفیت‌های خوبی دارد و با وجود زیرساخت‌های نسبتاً خوب همه این‌ها در کنار هم می‌توان با کمک دولت ظرفیت‌های بزرگی را ایجاد کند.
 
وی لازمه تحقق و به فعل رساندن ظرفیت‌ها را کمک همه مردم و مسؤولان دانست و گفت: دشمن تمام تلاش و فشار خود را گذاشته است تا مردم ما کمتر از زندگی خوب بهره‌مند شوند.
 
حاتمی خاطرنشان کرد: دشمن دوست داشت امروز به‌جای سوریه و عراق بودیم، اما به لطف رهبری و کمک تمام مردم نتوانستند به هدف خود برسند.
 
وی یادآور شد: با وجود تحریم‌های مختلف دشمن نمی‌تواند به اهدافش برسد و ما با استفاده از ظرفیت‌های مختلف داخلی موفق خواهیم بود.
 
وزیر دفاع اشتغال را در صدر مشکلات جامعه برشمرد و اظهار داشت: مجموعه قابل توجهی از خدمات نیرو‌های مسلح در حوزه شرکت تعاونی مصرف نیرو‌های مسلح با نام اتکا صورت می‌گیرد که در لرستان ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.
 
وی به بحث ایجاد کشت و صنعت دورود اشاره و عنوان کرد: حتماً می‌توانیم این مجتمع را احداث کنیم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی مساله آب آن را تأمین کرده و در آینده نزدیک مجموعه دو هزار هکتاری از کشاورزی و باغداری و دام‌پروری داشته باشیم.
 
حاتمی گفت: با احداث مجتمع کشت و صنعت دورود حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود که در آن از نیرو‌های بومی استفاده خواهد شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه برای توسعه و شکوفایی صنایع دفاعی دورود برنامه‌ریزی صورت گرفته است، بیان کرد: با توجه به نیاز کشور خط تولید تایر هواپیما در این مجتمع مورد نظر خواهد بود.
 
وی به بحث درمان نیرو‌های مسلح اشاره و عنوان کرد: این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده و احداث بیمارستان جدید در استان به این منظور مورد تأکید است.
 
وزیر دفاع تأکید کرد: برنامه بسیار خوبی برای تجهیز نیرو‌های مسلح داریم.
 
وی یادآور شد: همه نیاز‌های نیرو‌های مسلح در همه حوزه‌ها در سطح خوب و قابل رقابت و متناسب با نیاز کشور تأمین می‌شود و این موضوع در کنار غیرت و دلسوزی نیرو‌های مسلح امنیت را به همراه دارد.
 
حاتمی تاکید کرد: توطئه دشمن متنی بر فشار آوردن به کشور از طریق تحریم را با برنامه‌ریزی خنثی می‌کنیم.
 
وی بیان داشت: در کنار تهدید و تحریم برنامه تجزیه کشور و حمایت از گروه‌های تروریستی را دنبال می‌کنند.
 
حاتمی ادامه داد: سال گذشته بخش مهمی از توطئه‌های دشمن در حوزه حمایت از تروریست و تجزیه کشور را خنثی کردیم.


کد مطلب: 173373

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/173373/اقدامات-دشمن-راستای-تجزیه-کشور-خنثی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com