کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دورنمای شورای شهر پنجم مدیریت منابع انسانی ومنابع مالی است

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 1 ارديبهشت 1397 ساعت 10:51

حزب الله :
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: دورنمای شورای شهر پنجم مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع مالی همچون سایر کلانشهرهاست.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور وحیدی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در آیین قدردانی از بازنشستگان شهرداری کرج که در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری چنین مراسمی از شهردار سابق، شهردار فعلی و اعضای شورای اسلامی شهر کرج تشکر می کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: در چنین مراسم هایی آنهایی که موی سپید کرده اند و در زمان خود اقدامات موثری انجام داده ند باید صحبت کنید و ما تنها شنونده پیام های شما دوستان باشیم.
 
وحیدی عنوان کرد: از شما  که در زمان خود با حداقل ها اداره شهر را بر عهده داشتید سپاسگزارم چرا که امروز با حداکثرها و با وجود پیچیده تر شدن تکنولوژی، اداره شهر بسیار دشوار شده است.
 
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به لزوم توجه بیشتر شهرداری به بازنشستگان، تاکید کرد: باید نگاهی ویژه با ساز و کار اداریِ مناسب برای بازنشستگان ایجاد شود. 
 
وی در پایان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای کاهش مشکلات شهر، گفت: دورنمای شورای شهر پنجم مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع مالی همچون سایر کلانشهرهاست که امیدواریم در این راه موفق باشیم.


کد مطلب: 166678

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/166678/دورنمای-شورای-شهر-پنجم-مدیریت-منابع-انسانی-ومنابع-مالی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com