کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی انصاری :

نقاشی های ارزان و اصل بخرید/ هنر نباید تبدیل به کالای لوکس شود

خبرگزاری مهر , 20 مهر 1396 ساعت 12:54

حزب الله :
نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی گروهی با ارایه آثار ارزان قیمت در کافه گالری شهرزاد واقع در پردیس تئاتر شهرزاد برپاست.


 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این روزها کافه گالری شهرزاد که در پردیس تئاتر شهرزاد قرار دارد میزبان آثاری است که با هدف ارایه آثار هنری اصل با قیمت ارزان روی دیوار رفته است.

علی انصاری نقاش و گرداوردنده این آثار درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: این دومین نمایشگاه گروهی است که جمع آوری می کنم و در این نمایشگاه ۶۴ اثر از هنرمندان جوان و میانسال ارایه شده است که در واقع از میان هنرمندانی دست به انتخاب اثر زدم که آنها را می شناختم و آثارشان قیمتی مناسب برای خرید توسط قشر متوسط جامعه داشت.

وی ادامه داد: من معتقد هستم امروزه عموما در گالری ها آثاری ارایه می شود که قیمت بالایی دارد و خیلی در دسترس مردم عادی قرار نمی گیرد و هنر تبدیل به کالایی لوکس شده است در حالیکه همه دوست دارند به جای کارهای کپی خارجی، کارهای اصل از هنرمندان کشورشان در منازل شان داشته باشند. برای کارهای این نمایشگاه علاوه بر اینکه کیفیت خوبی دارد اما قیمت پایینی تعیین کردیم.

به گفته وی این آثار در ۲ حوزه نقاشی و تصویرسازی با تکنیک های متفاوتی ارایه شده اند که ابعاد کوچکترین اثر ۱۵ در ۲۰ سانتیمتر و ابعاد بزرگترین اثر ۴۰ در ۱۴۰ سانتیمتر است. این آثار از هنرمندانی چون شیوا نیری، بصیر بلبلی، امید طاهری، علی انصاری، آنیما احتیاط، الهام شیروی، آناهیتا شمس، نرگس دلاوری، نگار کریم خانی، مریم کی احمدی و مهسا سادات ساکی روی دیوار رفته است و از ۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

به گفته انصاری علاقمندان به خرید می توانند با انتخاب اثر مورد نظر خود به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند. این نمایشگاه تا آخر مهرماه برپاست.

گالری شهرزاد در خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به خیابان رازی، پردیس تئاتر شهرزاد همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.


کد مطلب: 152781

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/152781/نقاشی-های-ارزان-اصل-بخرید-هنر-نباید-تبدیل-کالای-لوکس-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com