کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله آملی لاریجانی مطرح کرد؛

آمریکایی‌ها هر آنچه داشتند را برای توطئه علیه ایران به کار گرفتند

باشگاه خبرنگاران جوان , 16 مهر 1397 ساعت 15:52

حزب الله :
رئیس قوه قضاییه گفت: در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا‌یی‌ها و اذنابشان هر آنچه داشتند را برای توطئه علیه ایران به کار گرفتند.



 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در سراسر کشور که بر حسب گزارش‌ها بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کل کشور در آن شرکت کردند، یک نمایش بسیار زیبا و عظیم از اقتدار ملی بود.
 
وی افزود: جوان‌های مصمم و متدین با عزم و نشاط در این همایش شرکت کردند و در تهران نیز بیش از یکصد هزار بسیجی اجتماع کردند و سخنان و بیانات عزت مندانه مقام معظم رهبری، تجلی بخش عزت جمهوری اسلامی ایران بود و به گمان بنده بسیاری از آثار عملیات روانی را خنثی کرد.
 
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز کار دشمن تحریم و عملیات روانی است.
 
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در طول ۴۰ سال گذشته از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، دشمنان جمهوری اسلامی به خصوص آمریکا‌یی‌ها و اذنابشان هر آنچه داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند.
 
وی افزود: این کشورها از تحریک اقوام در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی ایران، از زمان شروع جنگ 8 ساله علیه کشور ما، از کودتا، تحریم‌های متمادی و هر آنچه برای آن‌ها مقدور بوده کوتاهی نکردند و امروز می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از همیشه در منطقه حاضر شده و همین موضوع باعث نگرانی آن‌ها شده است.
 
رئیس قوه قضاییه گفت: این کشورها با وجود فشارها و عملیات و جنگ روانی که در طول 40 سال گذشته بر ملت ما تحمیل کردند و مدت‌ها وعده می‌دادند که تا دو سه ماه دیگر این نظام متلاشی خواهد شد، می‌بینند که نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر تر از همیشه است.


کد مطلب: 180050

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180050/آمریکایی-ها-آنچه-توطئه-علیه-ایران-کار-گرفتند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com