کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش هنیه به شهادت دو نوجوانی فلسطینی

فارس , 24 تير 1397 ساعت 16:31

حزب الله :
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که خون فلسطینیانی که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، هرگز هدر نخواهد رفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«اسماعیل هنیه» امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر دو شهید نوجوانی که در حمله رژیم صهیونیستی در مرکز غزه به شهادت رسیدند هرگز هدر نخواهد رفت.
 
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد که رژیم صهیونیستی هرگز از مجازات به دست مقاومت فلسطین رهایی نخواهد یافت.
 
هنیه با اشاره بر شکست‌ناپذیری مقاومت گفت، مقاومت در کمین اشغالگران است و معادلات خود را بر این رژیم تحمیل و از راهپیمایی‌های بازگشت حمایت می‌کند.
 
طبق گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، رئیس دفتر سیاسی حماس استمرار راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق همه اهداف آن از جمله شکست محاصره و احیای حق بازگشت را مورد تأکید قرار داد و گفت که «حق بازگشت حذف نشده و نه ترامپ و نه معامله قرن هرگز نمی‌تواند این حق را حذف کند.»
 
هنیه همچنین یادآور شد که راهپیمایی‌ها بازگشت مورد اهتمام جهانی است و آن‌ها یا باید به محاصره پایان دهند و یا اینکه با راهپیمایی‌های گسترده مواجه خواهند شد.
 
وی مداخله برخی طرف‌ها برای برقراری آتش‌بس در غزه را رد نکرد، اما گفت که مقاومت شروط خود را بر طرف صهیونیستی تحمیل کرد.
 
طی درگیری‌های روز شنبه با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، دستکم ۱۷۰ فروند راکت، خمپاره و موشک به سمت شهرک‌های نزدیک این منطقه شلیک شد.
 
بر اساس بیانیه رژیم صهیونیستی، سامانه گنبد آهنین این رژیم فقط توانسته ۳۰ فروند از این راکت‌ها را هدف قرار دهد.
 
صهیونیست‌ها با سانسور خبر‌های مربوط به تلفات عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطینی تنها اعلام کردند در پی برخورد راکت‌های فلسطینان به شهرک «سدیروت»، ۳ نیروی آنان مجروح شدند.
 
وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود در حملات رژیم صهیونیستی، ۲ نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.


کد مطلب: 173256

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/173256/واکنش-هنیه-شهادت-دو-نوجوانی-فلسطینی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com