کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار باقرزاده:

۱۴ شهید دفاع مقدس در ۱۲ استان تشییع می‌شوند

تسنیم , 16 دی 1396 ساعت 14:57

حزب الله :
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه ۱۴ شهید تازه تفحص شده که اخیراً شناسایی شده‌اند، روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه ۹۶ در ۱۲ استان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.



 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به شناسایی هویت پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده گفت: پیکرهای طیبه 14 شهید تازه تفحص شده که اخیرا شناسایی شده‌اند، در روز پنج شنبه 21 دی ماه 96 در 12 استان  تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هویت پیکرهای مطهر این شهدا از طریق پلاک هویت و دیگر مدارک همراه شناسایی شده‌اند که اطلاعات آنان متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
وی با اشاره به 12 استان میزبان پیکر مطهر 14 شهید شناسایی شده، گفت: استان خوزستان میزبان پیکر مطهر 2 شهید، اردبیل یک شهید، بوشهر یک شهید، مازندران یک شهید، گرگان یک شهید، قزوین یک شهید، اصفهان یک شهید، چهارمحال و بختیاری یک شهید، سمنان یک شهید، آذربایجان غربی یک شهید، خراسان شمالی یک شهید، تهران یک شهید و کرمان میزبان یک شهید تازه تفحص شده خواهد بود.


کد مطلب: 159351

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159351/۱۴-شهید-دفاع-مقدس-۱۲-استان-تشییع-می-شوند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com