کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وحدت حاصل از راهپیمایی ۲۲ بهمن را حفظ کنیم

مهر , 25 بهمن 1396 ساعت 14:25

حزب الله :
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وحدت و صفایی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاصل شد را باید حفظ کنیم، گفت: متأسفانه برخی به دنبال شعارهای تبلیغاتی آینده هستند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم با اشاره به گناهان کبیره زبانی، گفت: بیش از ۳۰ گناه است که توسط زبان صورت می‌گیرد بنابراین خیلی باید مراقب این زبان باشیم.
 
وی افزود: متأسفانه گناه با زبان در جامعه ما غوغا می‌کند و چقدر دروغ و تهمت و اهانت در فضای مجازی جامعه رواج یافته است.
 
این استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه دروغگویان و اتهام زنندگان هیچ قید و بندی هم ندارند، اضافه کرد: ده بار هم انسان اگر تکذیب کند باز هم دروغ گویان کار خود را می‌کنند.
 
وی با اشاره به مباحث اجتماعی قرآن کریم اظهار داشت: انسان هر قدر در قرآن بیشتر دقت کند بیشتر به بحث اختلاف و اهمیت وحدت پی می‌برد.
 
اختلافات، پیروی از گام‌های شیطان است
 
آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: اختلافات، پیروی از گام‌های شیطان است و شیطان نیز به تعبیر قرآن، دشمن آشکار است.
 
وی اضافه کرد: اگر وحدت و صفایی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاصل شد در بقیه موارد اجتماعی هم باشد چه ضرری دارد و همه سود می‌برند.
 
مفسر قرآن کریم ادامه داد: برخی هنوز دنبال شعار تبلیغات انتخاباتی هستند و برخی نیز برای انتخابات آینده خود را آماده می‌کنند که اگر از راه مشروع بود عیب نداشت بلکه از طریق عوام فریبی و نامشروع انجام می‌شود.
 
وی تأکید کرد: قرآن و روایات نعمت بزرگی برای اصلاح جامعه است و امیدوارم همه ندای قرآن و سنت را بشنویم و راه صحیح زندگی را فراموش نکنیم.


کد مطلب: 162555

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162555/وحدت-حاصل-راهپیمایی-۲۲-بهمن-حفظ-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com