کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمانی:

شفر باید در جریان قرار می‌گرفت که هیئت مدیره کمک می‌کند/ ناراحتی قلعه‌نویی به‌خاطر عدم صعود تیمش بود

تسنیم , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 13:17

عضو هیئت مدیره استقلال گفت که تمام مصوبات و قراردادها زیر نظر هیئت مدیره انجام می‌شود.


حسن زمانی درباره برتری سه بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم از این مرحله بالا آمدیم و در حال رفتن به سمت کسب ستاره سوم قهرمانی آسیا هستیم.

وی در مورد اظهارات امیر قلعه‌نویی علیه استقلال پس از پایان بازی گفت: برای قلعه‌نویی احترام خاصی قائلیم و حرف‌هایش به این دلیل بود که انتظار صعود تیمش را داشت و موفق نشد. او تیم خوبی ساخته و از مربیان با دانش فوتبال ما است. توصیه می‌کنم شیرینی برد مقابل ذوب‌آهن را با پرداختن به این مسائل به کام هواداران تلخ نکنید.

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به صحبت‌های وینفرد شفر مبنی بر اینکه هیئت مدیره باید به مدیرعامل از نظر مالی کمک کند، اظهار داشت: تمام کمک‌ها را هیئت مدیره می‌کند. ایشان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند. مصوبات و قراردادها با نظر هیئت مدیره انجام می‌شود.

زمانی در مورد ممنوع الخروج بودن شفر و دیگر خارجی‌های استقلال گفت: ممنوع الخروج نیستند. مشکلی وجود دارد که باشگاه آن را حل خواهد کرد.


کد مطلب: 168702

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/168702/شفر-باید-جریان-قرار-می-گرفت-هیئت-مدیره-کمک-می-کند-ناراحتی-قلعه-نویی-به-خاطر-عدم-صعود-تیمش

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com