کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام سرپرست شهرداری کرج به مناسبت روز شهرداری و دهیاری ها

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 14 تير 1397 ساعت 10:26

حزب الله :
محمدرضا احمدی نژاد در پیامی 14 تیر روز شهرداری و دهیاری ها را به پرسنل این مجموعه و عموم شهروندان کرجی تبریک گفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظورهدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، همچنین در راستای آشنایی با رویکردها، ‌سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی؛ روز چهاردهم تیرماه به عنوان "روز شهرداری و دهیاری" در سالنامه رسمی کشور درج شده است.
 
محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری، ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات شبانه روزی پرسنل مجموعه مدیریت شهری، در پیامی 14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمام کارکنان این مجموعه و عموم مردم تبریک گفت.
 
  متن پیام به شرح ذیل است:
 
نامگذاری 14  تيرماه به عنوان روز شهرداری و دهياری اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت و تجليل از اقدامات خادمان مردم در عرصه های مختلف مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های این مجموعه به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان پرداخته شود.
 
ارایه خدمات عادلانه به عموم مردم از جمله ساکنین محلات کم برخوردار از مهم ترین اهداف و اقدامات شهرداری محسوب می شود که بی شک هم فکری و همراهی بیش از پیش شهروندان نقش موثری را در ارتقا و بهبود این اهداف ایفا می کند.
 
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی مدیران و کارکنان عرصه مدیریت شهری و روستایی از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون خدمتگزاران این عرصه را آرزو مند هستم.


کد مطلب: 172518

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/172518/پیام-سرپرست-شهرداری-کرج-مناسبت-روز-دهیاری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com