کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

بهره برداری کامل از اتوماسیون اداری و امضای دیجیتال در شهرداری کرج

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 18 بهمن 1396 ساعت 9:58

حزب الله :
قائم مقام شهرداری کرج، بهره برداری از سیستم های اتوماسیون و امضای دیجیتال شهرداری کرج را جزو طرح های نرم افزاری عنوان کرد که در سی و نهمین بهار انقلاب از سوی این دستگاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدکریم شفیعی  گفت: این دستگاه تلاش خود را به کار گرفته تا در سی و نهمین بهار انقلاب سی و نه طرح در عرصه های گوناگون زیرساختی و نرم افزاری را به بهره برداری برساند.
 
شفیعی افزود: بخشی از این طرح ها در قالب تامین سرانه های مختلف ورزشی، خدماتی، فضای سبز، پارک ها، معابر و پایانه ها و ایستگاه های آتش نشانی خواهد بود تا بتوانیم از این طریق قسمتی از نیازهای شهروندان را تامین نماییم.
 
به گفته این مسئول، افتتاح کامل سیستم اتوماسیون شهرداری و امضای دیجیتال در حوزه نرم افزاری جزو طرح های قابل بهره برداری شهرداری کرج در روز پیروزی انقلاب اسلامی است که به واسطه آن بخشی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری یعنی شفاف سازی اطلاعات و خدمات، محقق خواهد شد.
 
قائم مقام شهردار کرج اضافه کرد: به واسطه این امکانات، شهروندان در مناطق و منازل به تمامی اطلاعات شهرداری و بخصوص شهرسازی، دسترسی پیدا می کنند. همچنین این افراد می توانند اطلاعات پایه را از سایت شهرداری به دست آورند.
 
شفیعی اذعان داشت: احتساب عوارض و کسب اطلاعات شهرسازی بخشی از مهمترین خدماتی است که با استفاده از این امکانات برای شهروندان ممکن می شود.


کد مطلب: 162014

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162014/بهره-برداری-کامل-اتوماسیون-اداری-امضای-دیجیتال-شهرداری-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com