کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملکرد برخی بانک های استان البرز مورد رضایت نیست

تسنیم , 23 خرداد 1397 ساعت 15:14

حزب الله :
استاندار البرز با بیان اینکه دستگاه‌های استان البرز باید طرح اشتغال زایی ارائه دهند،گفت:از عملکرد برخی بانک‌های استان البرز رضایت نداریم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: توسعه و تقویت اشتغال فراگیر پایدار در روستاهای استان البرز بسیار حائز اهمیت است.
 
استاندار البرز با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی بانک‌ها باید تا پایان خرداد ماه و تعهدات آن باید مرور شود، افزود: در مورد عملکرد برخی از بانک‌ها در استان البرز حرف وجود دارد و از عملکرد  برخی بانک‌ها رضایت ندارم.
 
وی با اشاره به اینکه 822 میلیارد تومان اعتبارات مشاغل صندوق کارآفرینی امید است، عنوان کرد: دانشگاه‌ها باید  به دنبال رشته‌های سوق پیدا کنند که کاربردی باشد و مشوق‌های خوبی را  برای واحدهای صنفی برای کاربردسازی رشته‌های دانشگاهی انجام شود.
 
نجفی با بیان اینکه طرح‌های کشاورزی و صنعتی و کارآفرینی نباید در توقف یک کارشناس جز قرار بگیرد، اضافه کرد: دستگاه‌ها نباید بگذارند که بانک‌های تخصصی طرح‌ها را متوقف کنند و موضوع اصلی برای استان البرز طرح‌های اشتغال زایی است.
 
وی با تاکید بر اینکه طرح اشتغال روستایی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در اجرایی شدن قانون‌های اشتغال زایی باید روان تر برخورد کرد و موانع باید راحت‌تر برطرف شود.
 
استاندار البرز تصریح کرد: خدمت رسانی برای مردم  باید در اولویت تمام دستگاه‌ها  قرار گیرد و باید تمام ادارات استان طرح اشتغال زایی ارائه کنند.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در این جلسه با بیان اینکه فقر مهارتی در فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها وجود دارد، عنوان کرد: در فارغ التحصیلان دانشگاهی 65 درصد مهندس و 35 درصد کاردان وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه 7 مرکز آموزشی، 16 مرکز جوار کارخانه و 5 سایت در استان البرز در زمینه فنی و حرفه ای وجود دارد، بیان کرد: 508 آموزشگاه آزاد در حوزه فنی و حرفه‌ای استان البرز فعالیت دارند و 36 توافقنامه با دستگاه‌های مختلف برای مهارت آموزی منعقد شده است.


کد مطلب: 170826

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170826/عملکرد-برخی-بانک-های-استان-البرز-مورد-رضایت-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com