کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور کاهش آلودگی هوا؛

ناوگان حمل و نقل عمومی سال آینده نو می شود/ورود 200 اتوبوس جدید به کرج

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 19 بهمن 1396 ساعت 12:45

حزب الله :
معاون حمل و نقل شهرداری کرج از افزایش 200 دستگاه اتوبوس تا سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: برای این مهم 6میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمد نژاد  از اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کرج خبرداد و اظهار داشت: این طرح توسط شورای اسلامی شهر به منظور کاهش آلودگی هوا تهیه و ارائه شده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه از نوسازی تاکسی های درون شهری کرج خبر داد و عنوان داشت: برای تحقق این مهم به مالکان تاکسی های فرسوده تسهیلات وام با سود کم اعطا می شود.
 
ورود 200 اتوبوس جدید به ناوگان تاکسیرانی
 
احمدنژاد از افزودن 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کرج تا سال آینده خبر داد و گفت: حدود 6 میلیارد تومان برای انجام این اقدام درنظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری کرج اقدامات لازم را برای کاهش آلودگی هوا را انجام می دهد، تاکید کرد: برای تحقق این مهم در نظر داریم تفاهم نامه ای با شرکت های خودرو ساز به منظور ارائه تسهیلات بانکی منعقد کنیم که بتوان تا پایان سال 97 طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در کرج اجرای کرد.
 
به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، به منظور کاهش آلودگی هوا برای نصب کاتالیست در تاکسی به تاکسی داران از سوی شهرداری این شهر تسهیلات ارائه می شود.


کد مطلب: 162149

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162149/ناوگان-حمل-نقل-عمومی-سال-آینده-نو-می-شود-ورود-200-اتوبوس-جدید-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com