کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در دل آزادیخواهان جهان نفوذ کرده است

تسنیم , 13 خرداد 1397 ساعت 15:42

حزب الله :
سپاه استان البرز در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام پانزدهم خرداد آورده است: آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است:"جمهوری اسلامی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که با رهبری حضرت امام‌خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و به پشتوانه ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت به بار نشست و روزی که روح خدا به خدا پیوست، جهان در شکوه ارادت ملت به ولایت و رسم بدرقه رهبر عزیز خویش حیران شد.
 
نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در 15 خرداد 1342 است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام‌خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.
 
در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.
 
در سالگرد ارتحال و یاد امام‌(ره) باور داریم، طی دوران زعامت خلف صالح و شایسته ایشان، رهبر فرزانه و با درایت انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، کشور عزیزمان در طوفان جنگ و ناامنی‌های منطقه‌ای و شعله‌ور شدن آتش فتنه تروریسم تکفیری؛ بر چالش‌ها، تهدیدات و خطرهای فراوان پیش‌رو که توسط "طاغوت اعظم" آمریکای خبیث و "مثلث شیطانی" انگلیس، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در مسیر حرکت انقلاب و ملت ایران گسترانده شده بود، فائق آمده است و در عرصه‌ داخلی نیز توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده و فریبنده دشمن در ایجاد انحراف و تزلزل در صراط مستقیم انقلاب و قراردادن نظام اسلامی در ریل فروپاشی، را خنثی ساخته است.
 
امروز در آستانه چهلمین سال از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی تحت فرمانده رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می‌دهد و قطعاً ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند با تمام قوا از دستاوردهای بی‌نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهد کرد.
 
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد را گرامی داشته و آن را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.
 
در پایان ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم استان ولایتمدار البرز برای حضور گسترده در آئین پاسداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره) و یوم الله 15 خرداد، تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را اعلام می‌دارد."


کد مطلب: 170221

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170221/آرمان-های-بنیانگذار-انقلاب-اسلامی-دل-آزادیخواهان-جهان-نفوذ-کرده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com