کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز:

اُکسین البرز ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد

مهر , 21 مرداد 1397 ساعت 13:58

حزب الله :
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: اُکسین البرز ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فراز کمالوند  در ارتباط با کسب اولین پیروزی در لیگ دسته یک باشگاه های کشور، گفت: می دانستیم که دیدار اول برای ما آسان نخواهد بود و فجرسپاسی برای کسب امتیاز به کرج آمده بود ولی بازیکنان ما بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتند و با توجه به تغییرات فراوانی که در تیم داشتیم هنوز اُکسین به هماهنگی کامل نرسیده است و هفته های آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به اینکه هرچه بازی به پیش رفت شاهد بازی با کیفیت تر و هماهنگ تری از تیم اُکسین بودیم و شانس گلزنی با تعداد بیشتری داشتیم، اضافه کرد: در دو تا سه پست باید نفرات مورد نیازمان را جذب کنیم تا بتوانیم با رقبایمان بجنگیم و از سایر مدعیان صعود به لیگ برتر پیشی بگیریم چون معتقدم لیگ دسته یک حتی از بازی های لیگ برتر هم سخت تر است.
 
سرمربی اُکسین البرز در ادامه گفت: اُکسین در این فصل برای قهرمانی آماده شده و باید بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم چون این پتانسیل در تیم ما وجود دارد.
 
کمالوند در پایان در ارتباط با هفته دوم لیگ گفت: یکی دیدار سخت در ماهشهر با شهرداری خواهیم داشت که باید در این هفته روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کنیم تا پیروز این میدان باشیم.


کد مطلب: 175622

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175622/ا-کسین-البرز-ظرفیت-صعود-لیگ-برتر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com