کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفتگو با مدیرروستا عنوان شد:

امروز و فردا بارش شدید باران در کرج/تدابیر لازم اندیشیده شده است

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 25 بهمن 1396 ساعت 9:37

حزب الله :
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از بارش سنگین باران در کرج طی امروز و روز آتی خبر داد و گفت: تدابیر لازم به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و رفع مشکلات ناشی از آن از سوی این معاونت اندیشیده شده است.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن مدیرروستا  این خبر را اعلام کرد و افزود: به منظور هماهنگی برای رفع مشکلات احتمالی، ستاد بحران شهرداری کرج با دستور شهردار و مشارکت همه اعضاء و زیرمجموعه ها، بعد از ظهر امروز در باشگاه میلاد برگزار خواهد شد.
 
وی، با اشاره به اینکه برای روزهای جاری بارش برف پیش بینی شده بود که با تغییرات صورت گرفته در دما، بارش ها در سطح شهر به صورت باران و در کوه ها به شکل برف خواهد بود، اضافه کرد: برای امشب بارش سنگین باران در کرج پیش بینی شده و حدود 50 سانت بارش برف در ارتفاعات داریم.
 
مدیرروستا اضافه کرد: علاوه بر شکرگزاری از خداوند برای نزول این نعمت الهی که به غنی شدن منابع زیرزمینی آب در منطقه می انجامد، امیدواریم بتوانیم با همکاری شهروندان و بکارگیری تدابیر و امکانات لازم، شرایط مطلوبی را برای شهروندان فراهم آوریم.
 
وی، از هماهنگی سازمان ها و بخش های مربوطه در زمینه بحران از جمله آتش نشانی، خدمات شهری، اداره آب و فاضلاب و فرمانداری خبر داد و افزود: امکانات لازم در مناطق 10 گانه پیش بینی شده و انتظار داریم، بارش های خوبی را با مشارکت و همراهی شهروندان در پیش داشته باشیم.


کد مطلب: 162491

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162491/امروز-فردا-بارش-شدید-باران-کرج-تدابیر-لازم-اندیشیده-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com