کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در کرج آغاز شد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 15 آذر 1397 ساعت 10:34

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
حزب الله :
رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در شهر کرج، خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  گفت: بهبود کیفی عرصه های سطح شهر و نیاز امروز شهر کرج به ساماندهی و آرام سازی از کثرت عناصر کوچک و بزرگ مبلمان شهری و در راس آن ها رسیدگی به وضعیت نامطلوب و نامناسبی که تابلوهای تبلیغاتی در سطع معابر و فضاهای شهری ایجاد کرده اند یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری و وظایف  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  به عنوان متولی تبلیغات سطح شهر است.
 
رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به آغاز اجرای طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در شهر کرج، گفت: شرایط اقتصادی و بازار کالا و خدمات موجب شده برخی از مجموعه ها، شرکت ها و نهادها به فراخور فعالیت خود در امر تبلیغات محیطی ورود پیدا کرده و به منظور تقویت آیتم درآمدی خود بدون اخذ مجوزهای لازم و درنظر گرفتن ساختار شهر و قوانین و ضوابط و آیین نامه های تبلیغاتی مرتبط، اقدام به نصب تابلوی تبلیغاتی می کنند که این موضوع موجب آشفتگی و ناهنجاری کنونی در شهر شده است.
 
این مسئول ادامه داد: این اشتیاق از سوی بهره برداران غیر مجاز تبلیغات باعث شده نما، سیما و چهره شهر مخدوش شده و میزان دعوت پذیری فضای شهری کاهش پیدا کند که شرایط روحی و روانی ناپایدار و چالش برانگیزی را برای شهروندانی که برای امور روزمره خود در خیابان ها و معابر شهری تردد می کنند به دنبال داشته است.
 
بضاعتی پور اظهار کرد: علاوه بر اینکه این موضوع کمکی به پویایی شرایط اقتصادی شهر نکرده و تاثیرات ناپایدار، حباب گونه و نامطلوبی را نیز بر فضای اقتصادی و در راس آن تبلیغات خواهد داشت.
 
بضاعتی پور با بیان اینکه خدشه دار کردن منظر شهری از عمده ترین آسیب های نصب تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز است افزود: به منظور حفظ زیبایی های و رفع آلودگی بصری، طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز و غیرمجاز با همکاری سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) در سطح مناطق 6 و 5 اجرایی شده که در روزهای اخیر در جهت جلب رضایت شهروندان  تعداد 20 تابلوی مازاد از سطح شهر و مناطق مختلف جمع آوری شده است.
 
به گفته بضاعتی پور؛ طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در دیگر نقاط شهرادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 184659

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184659/طرح-جمع-آوری-تابلوهای-تبلیغاتی-غیرمجاز-کرج-آغاز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com