کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساماندهی شیرابه ها اولویت سازمانِ مدیریت پسماند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 23 خرداد 1397 ساعت 9:53

حزب الله :
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی، گفت: ساماندهی شیرابه ها در مرکز دفن حلقه دره اولویت سازمان خواهد بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اصغر نصیری در بازدید از مرکز دفن حلقه دره با اشاره به دغدغه مسولان و دوستداران محیط زیست در خصوص کاهش و مدیریتِ شیرابه ها، اظهار کرد: همفکری و تعامل با کلانشهرهای موفق می تواند تا حدود زیادی از دغدغه های موجود در این زمینه بکاهد.
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر ضرورت پیگیری موضوعات عمرانی و تحقیقاتی حوضچه های شیرابه و ارایه طرح های مناسب در این بخش، افزود: تحقق این مهم به کنترل و مدیریت شیرابه ها تا حد زیادی کمک می کند.
 
این مسول همچنین بر معرفی سایت حلقه دره و جانمایی تابلوی ورودی این سایت همچنین پیگیری و نصب علایم ترافیکی و خط کشی و روشنایی جاده حلقه دره تاکید کرد و گفت: باید زیرسازی و روکش آسفالت کارخانه بازیافت تا مرکز دفن انجام شود تا انتقال زباله ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد.
 
نصیری پیگیری و رسیدگی به وضعیتِ پناهگاه سگ های بلاصاحب را از دیگر مواردی ذکر کرد که باید در دستور کار قرار بگیرد، وی در این رابطه گفت: در این زمینه نیازمند همکاری سازمان های مردم نهاد هستیم.


کد مطلب: 170753

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/170753/ساماندهی-شیرابه-اولویت-سازمان-مدیریت-پسماند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com