کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه ۲۲۰ نماینده مجلس درتقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مهر , 24 بهمن 1396 ساعت 15:32

۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه ای از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرده و بر لزوم تلاش مضاعف سه قوه در راستای حل مشکلات مردم تاکید کردند.


 در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضاء ۲۲۰ نماینده مجلس در تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد.
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
حماسه بزرگ و تماشایی ملت قهرمان ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۶ لبیک به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بود. مردم با به نمایش گذاشتن حضور چشم گیر و ماندگار در تاریخ پرشکوه و ماندگار جمهوری اسلامی، پیامی روشن و صریح به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی دادند و نشان راه هدایت را به سست عهدان داخلی و خارجی و ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داشتن چنین مردمی افتخار نموده و قدرشناسی از این مردم شریف را در تلاش و کار بیشتر برای کاهش و حل مشکلات کشور می دانیم.
 
پیام صریح نمایندگان، مطالبه تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات آنها و پرهیز از حاشیه سازی بود. پیام روشن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سردمداران آمریکا و رئیس جمهور عقب افتاده ذهنی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسم، پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده طلبی های آنها بود. باش تا صبح دولتش بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.


کد مطلب: 162464

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/162464/بیانیه-۲۲۰-نماینده-مجلس-درتقدیر-حضور-مردم-راهپیمایی-۲۲-بهمن

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com