کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایلیات:

لزوم ایجاد گفتمان جدید بین مدیریت شهری و جوانان/نقش انکارناپذیر جوانان در توسعه کشور

25 ارديبهشت 1396 ساعت 13:08

حزب الله :
مشاور شهردار کرج با تاکید بر نقش سازنده جوانان در عرصه های مختلف گفت: تداوم و استمرار ارتباط و گفتمان بین مدیران شهری و جوانان نخبه راهگشای بسیاری از مشکلات شهری است .


 

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرج اله ايليات ضمن تبريك به مناسبت ميلاد حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: باید در این خصوص کمیته های تخصصی و کاربردی تشکیل شود.
 
وي به ضرورت نقش آفرینی بیش از پیش کارشناسان جوان و نخبه در بدنه شهرداری تاکید کرد و گفت: باور ما به مشارکت جوانان نه از سر تعارف، بلکه اعتقاد به تاثیرگذاری آنان در مديريت و مشاركت امور شهري است.
 
اين مدير موفق شهري بر ضرورت سازماندهی جوانان متخصص و صاحب نظر و نخبه در قالب کارگروه های تخصصی در زمینه های مرتبط با مدیریت شهری توسط حوزه مشاوران جوان تاکید کرد و افزود:در این راستا امیدواریم جوانان تنها به بیان مشکل اکتفا نکرده بلکه با لحاظ جوانب، به ارائه راهکار در جهت تحول در بخش های مختلف مرتبط با مدیریت شهری نیز بپردازند.
 
ايليات تصريح كرد: با توجه به تکیه بسیاری از جوانان بر منصب شهرداری و یا کرسی شوراي شهر، امیدواریم هم آنان و هم دیگر همتایانشان ، زمینه نقش آفرینی بیش از پیش جوانان در عرصه های مرتبط با مدیریت شهری را فراهم کنند.
 
معاون سابق مالي و اقتصادي شهرداري كرج يادآور شد:اگر نگاهی به الگوهای موفق مدیریت شهری داشته باشیم توجه به حوزه جوانان به عنوان یك دغدغه فرابخشی و محوری دیده شده و مدیران كارآمد تلاش می كنند تا هر چه بیشتر این مجموعه را ترغیب به فعالیت در سطح شهرها نمایند.
 
ايليات خاطرنشان كرد:امروز نیاز است تا در سطح كلانشهری چون كرج با یك نگاه فرابخشی به موضوع جوانان پرداخت و تلاش كرد با مشاركت آنان از سطح محلات گرفته تا برنامه های كلان شهری برنامه های جامعی را مطرح و عملیاتی نمود و این اتفاق با توجه به ظرفیت و امكانات شهر جز با داشتن سازمانی عملیاتی، پویا و با اقدامات داوطلبانه شكل نخواهد گرفت.
 
وي تاكيد كرد:مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت خود و با نگاه به مشاركت اجتماعی و حكمرانی موثر شهری فعالیت ها را بر اساس علایق، سلایق و دغدغه های جوانان هر منطقه و با استفاده از ظرفیت خود جوانان در قالب سازمانی فرهنگی و اجتماعی طراحی و عملیاتی نماید.
 
وي اظهاراميدواري كرد زمینه رشد و ارتقا نخبگان توانمند و باانگیزه شهر فراهم و درمعادلات شهر نقش آفرین باشند.


کد مطلب: 140738

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/140738/لزوم-ایجاد-گفتمان-جدید-بین-مدیریت-شهری-جوانان-نقش-انکارناپذیر-توسعه-کشور

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com