کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بورس تهران روند صعودی خود را حفظ کرد/ فرابورس عقب نشینی کرد

تابناک اقتصادی , 12 آبان 1397 ساعت 15:46

حزب الله :
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۱۲ آبان ماه ۹۷، با افزایش ۸۱ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۱۸۳ هزار و ۴۴۸ واحد رسید. این در حالیست که هفته گذشته، در مجموع چهار روز فعالیت بازار سرمایه، شاهد رشد ۱.۳ درصدی نماگر کل بورس بودیم.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۳ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد به رقم ۵۳ هزار و ۴۳۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز بر خلاف هفته قبل با افت ۱۸۰ واحدی معادل ۰.۶۴ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۱۲۶ واحد را به نمایش گذاشت.
 
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۱۲۷ واحدی معادل ۰.۶۴ درصد به رقم ۱۹ هزار و ۸۵۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۲۶۴ واحد کاهش معادل ۰.۱۴ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۳ هزار و ۲۵۲ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۱۱۱ واحد کاهش معادل ۰.۰۸ درصد به رقم ۱۳۶ هزار و ۲۵۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز بر خلاف پایان هفته قبل، با ۹۹۲ واحد افزایش معادل ۰.۲۸ درصد همراه بود و عدد ۳۶۰ هزار و ۸۲ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۵۵ داشت و در سطح ۱۸۳ هزار ۵۸۵ واحد قرار گرفت.
 
بورس تهران روند صعودی خود را حفظ کرد؛ شاخص کل ۸۱ واحد تقویت شد/ فرابورس عقب نشینی کرد
 
در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۳۲ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۹۵ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران و نماد اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۸۰ واحد، نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۷۰ واحد، نماد دعبید متعلق به لابراتوارداروسازی دکترعبیدی با ۶۴ واحد، نماد فخاس متعلق به فولاد خراسان با ۵۵ واحد، نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۵۰ واحد، نماد مبین متعلق به پتروشیمی مبین با ۴۹ واحد و نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۴۲ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد نماگر کل بورس داشتند.
 
در بازار فرابورس نیز امروز شاخص با افت ۹ واحدی به رقم ۲۰۰۸ واحد رسید. در بازار فرابورس، معامله‌گران ۸۷۷ میلیون و ۷۱۱ هزار برگه بهادار در قالب ۸۷ هزار و ۵۰۴ نوبت معامله و به ارزش ۳۲۷ میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان داد و ستد کردند.


کد مطلب: 182138

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182138/بورس-تهران-روند-صعودی-خود-حفظ-فرابورس-عقب-نشینی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com