کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برانکو:

دلیل تأخیر در تمدید قراردادم پیشنهاد تیم‌های دیگر نبود

تسنیم , 23 دی 1396 ساعت 15:55

حزب الله :
تأخیر در تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد از تیم‌های دیگر به ویژه تیم ملی ایران نبوده است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برانکو ایوانکوویج در نشست خبری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی وقت بود که همه اعضای هیئت مدیره را کنار خودمان و خبرنگاران مشاهده نکرده بودیم.‎ باید بگویم آقایان پیروانی، گرشاسبی، کاشانی و ... همه به دنبال تقویت باشگاه هستند. بار دیگر از آقای گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم.‎
 
در مذاکره با مدیران پرسپولیس خیلی سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: همان‌طور که می‌دانید من قراردادم را برای دو سال با پرسپولیس تمدید کردم. خیلی سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم و همان‌طور که گفته بودم از این همکاری و ادامه پیدا کردن آن بسیار خوشحال هستم. این همکاری برای توسعه بیشتر تیم و باشگاه خواهد بود و تشکر می‌کنم از حمایت بی‌دریغ هواداران عزیزمان که واقعاً حمایت عظیمی از من داشته‌اند.
 
ما تازه در اول راه هستیم
وی ادامه داد: خیلی واضح است که بدون حضور این هواداران و عشقی که آنها به تیم ما می‌دهند کار بسیار سخت و موفقیت دشوار خواهد بود. افتخار می‌کنم که عضوی از پرسپولیس بوده و هستم، همان‌طور که کاشانی و پیروانی در طول زندگی‌شان خدمات زیادی به پرسپولیس کرده‌اند. همچنان امیدواریم این همکاری و خدمات ادامه داشته باشد. آن‌طور که گرشاسبی و پیروانی گفتند ما توافق کردیم برای قرارداد، البته این راهم باید بگویم که ما تازه در اول راه هستیم و چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که یک چالش جدید و یک انگیزه مضاعف برای اینکه پرسپولیس روزبه‌روز پیشرفت کند به وجود آمده است.
 
موفقیت‌ها اخیر نباید ما را به خواب ببرد
برانکو در ادامه اشاره کرد: موفقیت پرسپولیس علاوه بر سطح ایران باید در سطح آسیا هم باشد این نتایجی که کسب کرده‌ایم به هیچ عنوان ما را نباید به خواب ببرد بلکه برعکس یک انگیزه مضاعف خواهد بود که بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. تمام اهداف‌مان را پیش روی خودمان می‌گذاریم تا با حداکثر بازده پیش برویم، البته به بازیکنان تیم هم تبریک می‌گویم که با تلاش زیاد پرسپولیس را به اینجا رسانده‌اند. همه در موفقیت پرسپولیس سهیم هستند اما مهمترین آنها بازیکنان هستند چرا که آنها در زمین حداکثر توان‌شان را به کار می‌بندند،  اما همان‌طور که همیشه گفته‌ام در موفقیت هر بخشی حتی کوچک‌ترین آن تأثیر ویژه‌ای دارد.
 
شاید با بردهای‌مان خسته‌کننده شده باشیم!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش ضمن اشاره به حضور پرتعداد خبرنگاران در این کنفرانس خبری گفت: تشکر می‌کنم از همه همکاری‌هایی که رسانه‌ها با ما داشتند و انتظار داریم این همکاری مستمر باشد و در راستای باشگاه و فوتبال باشد. همچنین این همکاری باید در راستای منافع پرسپولیس، فوتبال ایران و حقیقت باشد.  ما هیچ وقت از انتقادات فرار نمی‌کنیم، این موضوع فقط در ایران نیست و همه جای دنیا وجود دارد  و این کنفرانس خبری خود دلیلی است که ما نشان دهیم همیشه با روی باز مقابل شما (خبرنگاران) قرار می‌گیریم. امیدوارم یک همکاری دوستانه را داشته باشیم البته شاید ما برای شما با برد‌هایی که کسب می‌کنیم خسته کننده باشیم (باخنده) اما دوست دارم یک رابطه ورزشی و صادقانه داشته باشیم.
 
کار بدون مشکل پیش نمی‌رود اما همیشه دنبال قهرمانی هستیم
برانکو  در رابطه با اهداف بلندمدت تیم پرسپولیس توضیح داد: مقابل پیروانی و گرشاسبی می‌گویم که ما همیشه به دنبال اهداف زیادی هستیم و این اهداف را پیش روی خود می‌گذاریم ما می‌دانیم که کار بدون مشکل پیش نخواهد رفت، اما هدف این است که به طور مستمر فعال باشیم و همیشه به دنبال کسب قهرمانی باشیم و سعی کنیم بیشترین قهرمانی‌ها را کسب کنیم. همان‌طور که ابتدای فصل اعلام کردیم این اهداف فقط برای این فصل نخواهد بود و همیشگی است و در همه فصل‌ها به دنبال آن هستیم. قهرمانی در سوپرجام، قهرمانی لیگ، قهرمانی آسیا و بالا بردن تعداد قهرمانی‌های‌مان.
 
می‌خواهیم قهرمانی‌های بیشتر کسب کنیم
وی همچنین خاطر نشان کرد: ما سوپرجام را کسب کردیم و تا نیمه نهایی آسیا هم پیش رفتیم. شما می‌دانید که راهیابی یک تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید، چون در این بازی‌ها عوامل زیادی برای عبور از مراحل مختلف وجود دارد. این را باید بگویم که در بین همه تیم‌ها ما شرایط سختی داشتیم و 9 بازی را بیرون از تهران برگزار کردیم، آن هم با توجه به اینکه می‌دانید چقدر حضور هواداران برای‌مان مهم است. ما در این فصل و فصل‌های آینده هدفمان این است که بتوانیم قهرمانی‌های بیشتری کسب کنیم.
 
دلیل تأخیر در تمدید قراردادم پیشنهاد تیم‌های دیگر نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «دلیل طولانی شدن امضای قراردادتان چه بود؟ آیا به دلیل سرمربیگری در تیم ملی این تاخیر به وجود آمد؟»، پاسخ داد: منظورتان از تیم ملی، کدام است؟ اولاً باید عرض کنم دلیل طول کشیدن توافق ما این صحبت‌ها نبود، بلکه اینقدر برنامه‌های باشگاه فشرده بود که اصلاً وقت نمی‌شد. البته این را هم بدانید که گرشاسبی یک ماه و نیم است که به باشگاه آمده و یک مقدار زمان احتیاج بود تا ایشان در باشگاه سبک سنگین کند و کار را به طور کامل در دست بگیرد. همان‌طور که گفتم ما هر سه چهار روز یک بار بازی داشتیم یعنی اصلاً وقتی نبود برای مذاکره، در مورد تیم ملی هم باید بگویم که تیم ملی ایران سرمربی دارد و موفق شده تیم را به جام جهانی ببرد و تیم ایران با آن فرد به جام جهانی خواهد رفت، البته اگر منظورتان از تیم ملی پیشنهاد از کشورهای دیگر باشد، بله من داشتم اما دلیل عقب افتادن امضای قراردادم این نبود.
 
انتظار داریم که نوراللهی کیفیت قبل از رفتن به سربازی را داشته باشد
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه نوراللهی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود و آیا شرایط او را به گونه‌ای می‌بینید که آمادگی بازی کردن باشد، یادآور شد: بابت بازگشت نوراللهی خیلی خوشحال هستم و البته متأسفم که بازگشت او خیلی طول کشید و این بدترین چیز برای یک بازیکن است که یک سال بازی نداشته باشد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که او را برای بازی آماده کنیم و در جریان تمرینات ارزیابی خواهیم کرد که در چه وضعیتی است و چطور می‌تواند به ما کمک کند، اما او در رقابت برای ترکیب اصلی تیم خواهد بود و انتظار داریم کیفیت قبل از رفتن به سربازی را دوباره داشته باشد. 
 
موارد که در قرارداد وجود دارد از اسرار کاری است
وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در قراردادش چند بند وجود دارد که به او کمک می‌کند که هر وقت خواست قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند، یادآور شد: خوشحالم که شما نگران قرارداد من و امنیتی که در آن وجود دارد، هستید و جا دارد از شما تشکر کنم. لازم است عنوان کنم قرارداد بین باشگاه و مربی امضا می‌شود و یک اسرار کاری است. این قرارداد به این منظور امضا می‌شود که منافع هر دو طرف رعایت شود. در همه جای دنیا همین‌طور است، اگرچه قرارداد فقط یک برگه است که بین دو طرف امضا می‌شود. باز هم اگر سؤالی در این مورد دارید بپرسید تا به شما بگویم!
 
هیچ بازیکنی از پرسپولیس مهم‌تر نیست
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه نبود مهدی طارمی در پرسپولیس احساس خواهد شد یا نه، تصریح کرد: تشکر می‌کنم از این سؤالی که پرسیدید. باید بگویم بارها در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه و بازیکنان داشته‌ام به آنها تأکید کرده‌ام هیچ یک از ما از من برانکو، گرشاسبی و پیروانی گرفته تا بازیکنان، از باشگاه مهم‌تر نیستیم. نه هیچ یک از ما، بلکه هیچ بازیکنی بیشتر از باشگاه اهمیت ندارد و فکر کنم که در مورد این موضوع گرشاسبی صحبت‌های لازم را انجام داد. قضیه طارمی و بحث ماندن و رفتنش از پرسپولیس یک نیم‌فصل زمان برد و  در نهایت او راه و مسیر خود را انتخاب کرد، فقط می‌توانم بگویم برای طارمی بهترین آرزوها را می‌کنم. او در چندسالی که در پرسپولیس بود همه تلاشش را برای منافع تیم انجام داد و من به عنوان مربی از او تشکر می‌کنم و این مرزی است بین بازیکن و مربی.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قرارداد کادرفنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ابتدا باید این را بگویم که با افشین پیروانی موافق هستم، هر تلاشی که می‌کنیم برای هواداران است و به خاطر همین خیلی ناراحت بودیم که بازی با نفت را بدون تماشاگر بازی کردیم. هواداران سرمایه‌های پرسپولیس هستند و یار دوازدهم ما. کادر فنی همچنان تا دو سال آینده کنار ما خواهند بود، همچنین احتمال تغییرات وجود خواهد داشت، چرا که ممکن است در ادامه اختلاف نظر پیش بیاید، مثل آندره و چوک. اینها قابل پیش‌بینی نیست، اما انتظار ما این است که دو سال آینده را نیز با هم و با انگیزه و شوق زیاد دنبال کنیم، چون بدون این موارد نمی‌شود، نتیجه گرفت.


کد مطلب: 159936

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159936/دلیل-تأخیر-تمدید-قراردادم-پیشنهاد-تیم-های-دیگر-نبود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com