کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آماده باش نيروهاى خدماتى شهردارى کرج برای مقابله با آبگرفتگى معابر

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 22 آبان 1397 ساعت 10:21

حزب الله :
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: یک هزار و 817 نيروى خدماتى شهردارى برای مقابله با هدايت آب هاى سطحى ،آبگرفتگى معابر و خيابان هاى مناطق ١٢ گانه در آماده باش كامل هستند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن مدیرروستا با اشاره به شروع بارش ها، اظهار كرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی ها، نیروهای خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و کانال ها و جمع آوری برگ های پاییزی از سطح معابر شهری در آمادگی قرار دارند.
 
وی افزود: قبل از بارندگی نیز اکیپ های خدمات رسانی در سطح شهر در ساعت هایی از روز در حال جمع آوری برگ های درختان بودند که با توجه به وضعیت جوی و بارش باران و اینکه برگ های پاییزی و زباله ها در این مواقع بیشترین مشکل را در انسداد جداول و جوی ها ایجاد می کنند با حجم بالایی کار پاکسازی و جمع آوری در حال انجام است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری کرج تاكيد كرد: نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق ١٠ گانه شهر فعال هستند و در هر نقطه ایی که مشکلی در زمینه آبگرفتگی بوجود آید در محل حاضر شده و مشکل را رفع می کنند.
 
مدير روستا بيان كرد: با هماهنگی های انجام شده تمهیدات لازم برای هدایت و دفع آب های سطحی و پاكسازي در سطح شهر كرج در نظر گرفته شده است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: لایروبی جوی‌های روباز، پاکسازی شاخ و برگ خشک از معابر، هرس و جمع آوری درختان جهت جلوگیری از شکستگی آن ها موقع وزش باد، کف پوش گذاری پیاده روها، همسطح سازی دریچه های فاضلاب، حمل نخاله، زباله و لجن در معابر، زیرسازی و چاله پرکنی معابر از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گرفتگی معابر در سطح مناطق كرج است.
 


کد مطلب: 182787

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182787/آماده-باش-نيروهاى-خدماتى-شهردارى-کرج-مقابله-آبگرفتگى-معابر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com