کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراقب تماس‌های بیمه‌ای باشید

تسنیم , 23 دی 1396 ساعت 10:49

حزب الله :
یک مسول سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به سوء استفاده برخی افراد و شرکت‌ها در کشور از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت ایران به مردم هشدار داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد منتقمی راد - مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: افرادی سودجو از طریق تلفن یا فضای مجازی با وعده‌های واهی و غیر واقعی به مردم و بعضا در قبال اخذ مبالغی تحت عنوان صدور کارت بیمه سلامت اقدام به سود جویی می‌کنند.
وی بیان کرد: بسیاری از این افراد و شرکت‌ها با دادن وعده‌های دورغین از جمله ارائه بیمه تکمیلی به بیمه شدگان، ارائه بیمه مکمل دندانپزشکی، ارائه دفترچه بیمه یا کارت بیمه سلامت، داشتن قرارداد و پرداخت هزینه‌های درمان آزمایشگاه، ویزیت پزشکان و داروخانه‌ها و هزینه‌های دارویی با احتساب حق بیمه به بیمه شدگان اقدام به اخاذی از مردم نموده و باعث سوء استفاده از نام این سازمان و خدشه دار شدن آن در منظر افکار عمومی می‌شوند.
 
منتقمی راد ضمن اهمیت موضوع مذکور گفت: این گروه‌ها عده ای فرصت طلب و سودجو بوده که فقط به دنبال اخاذی از هموطنان برای کسب منافع شخصی هستند. توجه به این نکته از آنجا ضرورت دارد که در این نوع ارتباطات زمانیکه شهروندان اعلام می‌کنند که بیمه درمان پایه دارند، بعضاً تماس گیرنده تهدید می‌کند که دفاتر بیمه درمان شهروندان را ابطال می‌کند.
 
وی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر درمان پایه کشور، هرگز برای بیمه کردن افراد، از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و هر گونه فراخوان عمومی از طریق سایت رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس www.ihio.gov.ir و یا از طریق صدور پیام در رسانه های جمعی، اطلاع رسانی می‌شود.
 
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران از آحاد جامعه درخواست کرد که برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی ضروری است شهروندان، حسب تکلیف قانونی خود در صورت مشاهده و برخورد با این افراد، با اخذ اطلاعات کامل از شرکت‌ها و به منظور جلوگیری از روند غیر قانونی، مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره تماس 22858720 الی 7 به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کنند.


کد مطلب: 159882

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/159882/مراقب-تماس-های-بیمه-ای-باشید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com