کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان البرز سهم قابل توجهی در تربیت داوران فوتبال کشور دارد

تسنیم , 5 ارديبهشت 1397 ساعت 14:28

حزب الله :
رئیس فدارسیون فوتبال با بیان اینکه البرز باید یک تیم فوتبال لیگ برتری داشته باشد،گفت:البرز سهم قابل توجهی در تربیت داوران فوتبال کشور دارد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان  برگزار شد، اظهار داشت:  در فوتبال ساحلی استان البرز کار بسیار زیادی باید انجام شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه  منصور بیک وردی منتخب کل مجمع انتخاباتی فوتبال است، افزود: فوتبال بی حاشیه مانند تهران بدون دود است.
 
وی با بیان اینکه  باید از مسائل حاشیه‌ای دوری شود و همه نیز از من درخواست دارند که لیگ منظم و با کیفیت برگزار شود،بیان کرد: بنابراین باید فوتبال البرز بدون حاشیه به پیش برود.
 
تاج اضافه کرد: البرز باید تیم فوتبالی از درون خود با لیگ برتر بکشاند و این گونه نباشد که تیم فوتبالی را خریداری کرده در بخش داوران سهم فوتبال البرز در ایران اول است.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سهم البرز باید از فوتبال کشور افزایش یابد، تصریح کرد: از فردا دیگر هیچ حواشی درباره مجمع انتخاباتی صورت نگیرد و به مباحث اصلی در فوتبال پرداخته شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه سیستم بازرسی برای رسیدگی به تخلفات فوتبال در حال کار است، تاکید کرد: بدهی‌های باشگاه‌های فوتبال باید با استاندارد سازی رعایت شود تا در آینده باشگاه‌ها و فدارسیون و هیئت‌های فوتبال دچار مشکل نشوند.
 
 هیئت فوتبال جدید البرز از حواشی دوری کند
 
 تاج در ادامه اظهار داشت: بار مشکلات هیئت فوتبال استان البرز بسیار زیاد و کار در هیئت فوتبال سخت است.
 
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اعضای مجمع غیر از هر مطلبی به برنامه‌های هر کاندیدا رای دهند.
 
تاج با بیان اینکه در هر انتخابات منشی و بازرس وجود دارد، بیان کرد: شائبه‌هایی نیز برای رای‌گیری‌های مجامع انتخاباتی هیئت‌های فوتبال وجود ندارد و رای در مجمع فوتبال از قبل مشخص نیست.
 
وی ادامه داد: بعد از انتخابات نباید بحثی بر روی کاندیدا مجمع باشد و هیئت فوتبال جدید استان البرز از حواشی دوری کند و از پیشکسوتان، افراد جوان و کارآمد استفاده کند.


کد مطلب: 167117

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/167117/استان-البرز-سهم-قابل-توجهی-تربیت-داوران-فوتبال-کشور

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com