کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دو بانوی تکواندو کار نظرآبادی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری ايرنا , 15 ارديبهشت 1394 ساعت 11:30

حزب الله :
رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد از راهیابی دو بانوی تکواندو کار این شهرستان به عنوان نمایندگان استان البرز در اردوی تیم ملی تکواندو خبر داد.


 
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،تقی کرمی افزود: یکدوره مسابقات انتخابی تکواندو کشور در تهران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در هفته جاری برگزار شد که بانوان تکواندو کار نظرآبادی مجوز ورود به اردوی تیم ملی تکواندو را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: محیا محرمی در رده سنی جوانان و مهدیه کریمی در رده سنی نوجوانان با عنوان رتبه سوم توانستند در این دوره از مسابقات جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کنند.

کرمی بیان کرد: تکواندو کاران راه یافته به اردوی تیم ملی تکواندو تا پایان مراد ماه تحت آموزش ، تمرین و فنون دوره های تخصصی این رشته ورزشی قرار می گیرند.

وی گفت: افراد برگزیده اردوی تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات جهانی تکواندو به کره جنوبی اعزام می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد از مدیران استانی و کشوری خواست که به ورزشکاران فعال در رشته های تخصصی و مدال آور این شهرستان که در مسابقات بین المللی پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز در می آورند، توجه ویژه کنند.

وی ادامه داد: بانوان ورزشکار این شهرستان در رشته های کاراته و تکواندو طی 15 سال گذشته با کسب مدال های طلا در مسابقات کشوری و جهانی ثابت کرده اند که توانمندی بالایی دارند.

شهرستان نظرآباد 6 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده، دارد.

نظرآباد با جمعیت 150 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.


کد مطلب: 82660

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/82660/دو-بانوی-تکواندو-کار-نظرآبادی-اردوی-تیم-ملی-دعوت-شدند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com