کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوباوه در موافقت با استیضاح وزیر علوم :

ایرادات مدیریتی در وزارت‌علوم باید جریان‌شناسی شود

خبرگزاری مهر , 29 مرداد 1393 ساعت 14:30

حزب الله:
یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم با تاکید بر اینکه ما نگران هستیم، گفت: برخی رسانه‌های داخلی و خارجی با مخالفت با استیضاح سعی در ناکارآمد نشان دادن مجلس و نشان دادن روحیه کاسب کارانه نمایندگان دارند.


 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،در جلسه امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی پس از پایان سخنان وزیر علوم و دفاعیاتش در برابر استیضاح کنندگان، بیژن نوباوه نماینده تهران به عنوان یکی از استیضاح کنندگان پشت تریبون رفت و از هیات رئیسه درخواست کرد گزارشی تلویزیونی که از تبلیغات رسانه های خارجی علیه استیضاح که آماده کرده بود را نشان دهند.

وی در ابتدای سخنانش گفت: افشای جریان رسانه‌ای و هماهنگی گسترده عده‌ای از رسانه‌های خارجی و داخلی این روزها بسیار دیده شد هماهنگی گسترده‌ای صورت گرفت و یک دروغ کثیف در خصوص بورسیه ها، به جای مطالبات نمایندگان برای بررسی عملکرد وزارت علوم جایگزین شد.

وی افزود: دو هدف عمده تبلیغات خارجی که به شکل هماهنگ شده رسانه های داخلی و خارجی به آن می پرداختند را ردیابی کرده ایم.

نوباوه ادامه داد: انحراف از موضوع اصلی استیضاح و جایگزین کردن بحث بورسیه ها یکی از این اهداف بود و ناکارآمد نشان دادن مجلس فعلی و نمایندگان و روحیه کاسب کارانه بعضی از نمایندگان با ارائه آمار غلط یکی دیگر از اهداف این رسانه ها بود.

این نماینده موافق استیضاح با تاکید بر اینکه ما نگران هستیم، گفت: اشکالات مدیریتی در وزارتخانه دیده می شود که باید جریان شناسی شود.

به گزارش مهر، پس از این سخنان نوباوه، گزارشی از تبلیغات رسانه های داخلی و خارجی علیه استیضاح پخش شد که لاریجانی در واکنش به پخش این گزارش از مانیتورهای مجلس، گفت: چرا باید حرف های بی ربط را بشنویم، آقای نوباوه اگر توضیحی دارید ارائه کنید، چرا باید این گزارش را ببینیم و این حرف های بی ربط را بشنویم که نوباوه در واکنش گفت: اگر گزارش پخش نشود حرف نمی زنم. اما پس از چند دقیقه سخنان خود را از سر گرفت.

نوباوه افزود: تلاش رسانه های مخالف استیضاح این است که مجلس کنونی را کاسب کار و رانت خوار معرفی کند، ما نگران وزارت علوم هستیم و نگران خیانت ها در دانشگاهها هستیم.

وی به برخی گزارش های نشریات دانشگاهی اشاره کرد و گفت: شما با کدام رسانه ضد انقلابی برخورد کرده اید؟ می‌گویید 58 درصد مدیران عوض شده اند، چند درصد از این مدیران همراه با منافع نظام هستند.


کد مطلب: 61220

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/61220/ایرادات-مدیریتی-وزارت-علوم-باید-جریان-شناسی-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com