کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صفارهرندی در کرج:

کسانی که می‌گویند دوره موشک تمام شده دانسته یا نادانسته به کشور ضربه می‌زنند

17 بهمن 1397 ساعت 15:30

حزب الله:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که می‌گویند دوره موشک و سلاح تمام شده دانسته یا نادانسته به کشور ضربه می‌زنند، گفت: تا وقتی که قدرت دارید کسی به کشور طمع ندارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدحسین صفار هرندی در مراسم یادواره شهدای محله 400 دستگاه کرج اظهار داشت: یادواره شهدا باقی‌ماندن بر عهدی است که با شهدا بسته‌ایم و حضور در این مجالس تجدید میثاق و عهد با شهداست.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: راه شهدا جلوه‌هایی از موفقیت‌هایی بود که در آزادسازی شهرهای اشغال شده، بیرون‌راندن دشمن، اثبات حقانیت این نظام، حفظ استقلال و تثبیت جایگاه در منطقه پر آشوب جلو‌گر می‌شد.
 
وی با بیان اینکه فرمایش امام(ره) این بود که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند، گفت: امروز این فرمایشات در حال رخ‌دادن است. مردم منطقه چشم امید به ایران اسلامی دارند.
 
    بیشتر بخوانید
 
        تهران| "نه" انقلاب اسلامی به استکبار جهانی سبب موفقیت‌های کشور شد
 
        سمنان| تحریم‌های اقتصادی فتنه جدید استکبار جهانی علیه نظام است
 
        همدان| استکبار جهانی به امنیت جمهوری اسلامی کینه می‌ورزد
 
صفارهرندی متذکر شد: دلیل اصلی ناراحتی آمریکایی‌ها این است که نفوذ معنوی مردم ایران در منطقه بیشتر از آمریکایی‌هاست، آمریکا از همه مسائل مطلع است و مشکل آن‌ها میزان محبوبیت و نفوذ ایران در منطقه است و این فتح به خاطر خون شهیدان است،
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جشن چله انقلاب اسلامی در حال حاضر در حال برگزاری است، گفت: دلیل نجنگیدن با ایران این است که جنگ برای آن‌ها هزینه‌بر است، هرجا که آمریکایی‌ها خواستند به آن حمله کنند قبل از آن تجهیزات نظامی را تضعیف و آن کشور را خلع سلاح و تضعیف کردند.
 
صفارهرندی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند دوره موشک و سلاح تمام شده دانسته یا نادانسته به  کشور ضربه می‌زنند، عنوان کرد: تا وقتی که قدرت دارید کسی طمع به کشور ندارد و اگر ضعیف شدید دیگر دشمن به هدف خود رسیده و مرگ ما آن روزی است که از دفاع فاصله بگیریم و به‌دنبال کاهش قدرت نظامی و دفاعی باشیم.


کد مطلب: 189865

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/189865/کسانی-می-گویند-دوره-موشک-تمام-شده-دانسته-یا-نادانسته-کشور-ضربه-می-زنند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com