کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرخ ورزش شهرداری کرج به حرکت درآمده است/ برگزاری رقابت های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 25 دی 1397 ساعت 11:06

حزب الله:
سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری رقابت های ورزشی ویژه پرسنل مجموعه مدیریت شهری به مناسب دهه مبارک فجر، خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی علوی با بیان این که اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج با برنامه ریزی مدون چرخ ورزش شهرداری را به حرکت در آورده است، افزود: در این مسیر نیازمند حمایت ویژه اعضای شورای اسلامی و شهردار هستیم.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه نگاه فعلی اعضا و شهردار کرج رضایت بخش است اما برای استفاده از تمام ظرفیت ها و موفقیت در ابعاد حرفه ای و همگانی نیازمند حمایت های بیشتر هستیم.
 
علوی ادامه داد: خوشبختانه تیم های ورزشی شهرداری کرج در رقابت های مختلف استانی و کشوری حضور فعال دارد و با نتایج درخشان رتبه های برتر را از آن خود کرده است.
 
علوی با اشاره به برگزاری رقابت های ورزشی برای دهه مبارک فجر، یادآور شد: این رقابت ها در هشت رشته و در دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود.
 
وی بیان کرد: آقایان در چهار رشته والیبال، فوتسال، دارت و طناب کشی، و بانوان در ۴ رشته داژبال، دارت، طناب کشی و تیراندازی با هم به رقابت می پردازند.
 
به گفته سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج ؛ رقابت های مقدماتی از اول بهمن تا چهاردهم بهمن ماه برگزار و بازی های مراحل پایانی بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می شود.


کد مطلب: 188007

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/188007/چرخ-ورزش-شهرداری-کرج-حرکت-درآمده-برگزاری-رقابت-های-ورزشی-مناسبت-دهه-مبارک-فجر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com