کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پژوهش يک ضرورت است

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 28 آذر 1397 ساعت 10:04

حزب الله :
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری كرج، گفت: پژوهش در همه بخش های مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت لحاظ شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرش ارشد در ميزگرد سرمايه گذاری كه با عنوان معرفی قراردادهای مشاركت عمومی و خصوصی (ppp) در حاشيه نمايشگاه هفته پژوهش برگزار شد، افزود: تنها راه تغيير و حرکت به سمت توسعه پايدار کسب توانايی علمی در سايه تحقيق و پژوهش است.
 
اين مسئول تصريح كرد: شهرداری مجموعه ای بزرگ با معاونت های تخصصی است که به نسبت گستردگی در بخش های اجرایی، نیازمند اقدامات مطالعاتی در بخش های مختلف است.
 
وي بيان كرد: سازمان سرمايه گذاری تلاش می کند قبل از اجرای طرح ها، در فرآیندی پژوهشی نقاط ضعف و قوت آن را بسنجد.
 
ارشد بر اهمیت پژوهش در تصمیمات شهری تاکید کرد و يادآور شد: پژوهش به کاهش هزینه ها و ارتقای کیفیت منجر می شود، در واقع هدف بهبود سیستم است زیرا هر چه قدر شناخت بیشتر باشد و اقتضائات و ضرورت ها شناسایی شود، قدم های محکم تری در راه توسعه برداشته می شود.
 
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری كرج در بخش دیگری با اشاره به این که به دلیل ویژگی های خاص و قابلیت های منحصر به فرد، کرج بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است، يادآور شد: جذب سرمایه گذار می تواند به اصلاح نظام مدیریتی شهر و تبادل تجربیات اقتصادی و به کارگیری فناوری های نوین، منجر شود.


کد مطلب: 185765

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/185765/پژوهش-يک-ضرورت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com