کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به جهت برگزاری مطلوب آیین روز خبرنگار؛

ابراز رضایت رییس کمیسیون فرهنگی شورا از برگزاری جشن روزِ خبرنگار

مدیریت شهری , 22 مرداد 1397 ساعت 10:49

اکبر سلیم نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به کیفیت مطلوب جشنِ شهرداری کرج برای خبرنگاران حوزه مدیریت شهری، اظهار کرد: سرپرست شهرداری کرج و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل تلاش زیادی برای برگزاری مطلوب برنامه تجلیل از خبرنگاران از خود نشان دادند که از جانب خودم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.


 

وی با بیان این که خبرنگاران دوشادوش مسئولان برای آبادانی شهر تلاش می کنند، افزود: هر چند برخی کاستی ها در برگزاری مراسم وجود داشت اما در مجموع شاهد اتفاق آبرومندانه ای بودیم که نشان از تعامل مطلوب مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی دارد.

 

این عضو شورا با اشاره به تجلیل از خبرنگاران در حاشیه هشتادمین جلسه شورا نیز، گفت: امروز نیز با همکاری رییس شورا از خبرنگاران با لوح و شاخه یِ گل قدردانی شد تا هر چند اندک نشان دهیم قدردان همراهی آنان هستیم و این همراهی را ارج می نهیم.

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در پایان یادآور شد: امیدوارم  این همراهی ها روز به روز افزایش یابد چرا که معتقدم در سایه وحدت و همدلی می توان اتفاقات مبارکی را برای شهر و شهروندان در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد.


کد مطلب: 175672

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175672/ابراز-رضایت-رییس-کمیسیون-فرهنگی-شورا-برگزاری-جشن-روز-خبرنگار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com