کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

«معامله قرن» توطئه آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع عرب است

27 اسفند 1396 ساعت 9:43

حزب الله :
دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین در سخنی خواستار اتخاذ موضعی جدی از سوی مقامات سیاسی این کشور در قبال «معامله قرن» شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین با انتقاد از تبدیل شورای ملی فلسطین به یک نهاد حزبی و شخصی، خواستار برگزاری نشست شورای ملی یکپارچه شد و گفت:ملت ما از مقامات سیاسی انتظار دارد به معامله قرن که نسخه جدیدی از توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی و جریان مرتجع جهان عرب برای نابودی آرمان ملت فلسطین و ترویج رویکرد صهیونیستی در قبال منازعه تاریخی میان دو پروژه قومیتی و ملی آزادی‌خواهانه و انسان‌دوستانه و پروژه صهیونیستی ـ استعماری ـ ارتجاعی است، واکنشی واقعی نشان دهد. 
 
احمد سعدات خاطر نشان کرد که بهترین واکنش به تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ارائه معامله قرن پایان بخشیدن به شکاف داخلی و احیای وحدت ملی در قالب سازمان آزادی‌بخش فلسطین است؛ چرا که هدف اصلی این طرح، تضعیف ساف و تبدیل آن به ابزاری برای اجرای برنامه‌های بعدی واشنگتن و تل‌آویو است. 
 
سعدات اظهارات عزام احمد عضو کمیته مرکزی جنبش فتح مبنی بر اینکه دعوت از جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و گروه‌های دیگر منوط به پایان شکاف داخلی است، نشانگر بی‌احترامی وی به تمامی توافقات ملی امضا شده است و سوالات متعددی را مطرح می‌کند.


کد مطلب: 165012

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/165012/معامله-قرن-توطئه-آمریکا-صهیونیسم-ارتجاع-عرب

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com