کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منطقه 4 کرج به استقبال بهار رفت

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 3 اسفند 1396 ساعت 10:15

حزب الله :
اولین جلسه ستاد استقبال از بهار منطقه 4 به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی فضای منطقه در آستانه ایام نوروز با حضور مسئولین منطقه برگزار شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اولین جلسه ستاد استقبال از بهار 97 با حضور مدیر منطقه 4، معاون های مالی و اقتصادی، عمران و امور ترافیک، خدمات شهری، مسئول فضای سبز، رئیس اداره ترافیک و جمعی از مسئولین و پرسنل منطقه 4 شهرداری کرج برگزار شد.
 
در این جلسه، ضمن ارائه دستورکار معاونت های اجرایی، رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک، مسئولین واحدهای فضای سبز و زیباسازی، حاضرین در جلسه توضیحاتی را در مورد وظایف خود بیان کردند.
 
امیرحسین کاظمینی در این جلسه اظهار داشت: جلسه ستاد استقبال از بهار به منظور برنامه ریزی جهت خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز و آماده سازی فضای منطقه برای استقبال از بهار برگزار شد.
 
وی عنوان کرد: در راستای طرح استقبال از بهار، لکه گیری معابر درجه یک و دو، همسطح سازی دریچه ها و ترمیم پیاده روها توسط اداره عمران و بهسازی تجهیزات ترافیکی توسط اداره ترافیک صورت می گیرد.
 
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با تاکید بر انجام وظایف به نحو مطلوب و ارائه بهترین خدمات به شهروندان افزود: از دیگر اقدامات پیش بینی شده این منطقه می توان به رنگ آمیزی جداول، جداره ها، سلط های زباله، مکانیزه و ...، بازپیرایی فضای سبز و خدمت رسانی به شهروندان از سوی واحدهای زیباسازی، فضای سبز و خدمات شهری اشاره کرد.


کد مطلب: 163087

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/163087/منطقه-4-کرج-استقبال-بهار-رفت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com