کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج سازندگی استان البرز:

۲۵ گروه جهادی از البرز به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند

تسنیم , 25 آذر 1396 ساعت 14:26

حزب الله :
ترکاشوند بسیج سازندگی البرز
رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: تاکنون ۲۵ گروه جهادی با ظرفیت ۳۸۰ نفر از استان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.



 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ علی ترکاشوند با اشاره به حضور سپاه استان البرز در 7 روستای زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: نزدیک به 100 درصد کارهای مربوط به اسکان موقت زلزله‌‌زده‌ها به اتمام رسیده و تا 15 روز آینده در تمامی روستاها اسکان موقت انجام می‌شود.
 
رئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه سپاه استان البرز ساخت خانه‌های مقاوم  76 منزل از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سرپل‌ذهاب واقع در ثلاث‌باباجانی را بر‌عهده دارد، ادامه داد: آواربرداری در 50 درصد روستاها به پایان رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه مابقی روستاها در حال آواربرداری هستند و برخی از روستاها به سبب حجم زیاد تخریب‌ها، خود مردم تمایل به سکونت مجدد در آن منطقه را ندارند و به دنبال اسکان در منطقه دیگر هستند، بیان کرد: انتقال روستاها به بروکراسی و امور اداری نیاز دارد.
 
ترکاشوند با بیان اینکه در این مناطق کمبود اتصالات لوله آب و برق به محل کانکس‌ها وجود دارد، اضافه کرد: تاکنون 25 گروه جهادی با ظرفیت 380 نفر از  استان البرز به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.
 
وی با اشاره اینکه هر 7 روز یکی از سپاه نواحی 10 گانه استان البرز با سازمان‌دهی در مناطق حضور دارند، عنوان کرد: برای ساخت 76 منزل در ثلاث باباجانی، نیاز به حضور بیشتر نیروهای فنی و جهادی به مدت بیش از 6 ماه در این منطقه است.


کد مطلب: 157656

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/157656/۲۵-گروه-جهادی-البرز-مناطق-زلزله-زده-اعزام-شدند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com