کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر باقری:

دفاع مقدس تهاجم جهان استکبار برای شکست نظام اسلامی بود

خبرگزاری مهر , 30 شهريور 1396 ساعت 13:02

حزب الله :
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس تهاجمی بود که جهان استکبار با برنامه ریزی در زمان مشخص آن را انجام و به فکر شکست دادن این نظام اسلامی بودند.


 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با نثار درود بر روح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای اظهار داشت: امسال ایام هفته دفاع مقدس همزمان شده با آغاز محرم ابا عبدالله الحسین و بطور قطع آموزه های عاشورا این حماسه را رقم زد و به فرموده امام خمینی محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است.

وی ادامه داد: هر  حادثه و واقعه ای اگر یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود اما حرکت حضرت زینب کبری و امام سجاد (ع) ،علما و مداحان  این واقعه عظیم حفظ شده است. وضعیت دفاع مقدس هم چنین وضعیتی دارد و اگر درست یادآوری نشود با آسیب مواجه می شود. اگر یادگار شهدا سینه به سینه برای آیندگان یادآوری نشود به فراموشی سپرده می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما وظیفه داریم که بزرگواری شهدا و ایثار گران و یاد آن ایام را برای خود و فرزندان مان بیان کنیم. دفاع مقدس تهاجمی بود که جهان استکبار با برنامه ریزی در زمان مشخص آن را انجام و به فکر شکست دادن این نظام  اسلامی بودند.


سرلشکر باقری با اشاره به توطئه دشمنان برای نابودی انقلابی اسلامی اظهار داشت: همسر شاه خائن سفری در سال ۵۷ به عراق داشتند و صدام به آنها می گوید اگر میخواهید انقلاب اسلامی شکست بخورد دستور دهید تانک ها به خیابان بیایند و مردم را بکشند تا انقلاب شکست بخورد اما ارتش که از بدنه مردم بود به فرمان امام به انقلاب پیوستند و نقشه آنها شکست خورد و آخرین اقدام آنها آغاز جنگ همه جانبه ای بر علیه این ملت بود.


کد مطلب: 151190

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/151190/دفاع-مقدس-تهاجم-جهان-استکبار-شکست-نظام-اسلامی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com