کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضاحسینی خبر داد:

پیش بینی مجموعه فرهنگی، آموزشی، مذهبی در خط 4 حصار در آینده نزدیک/لزوم تقویت بنیه فرهنگی در کرج

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 31 ارديبهشت 1396 ساعت 14:47

حزب الله :
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به نیاز خط 4 حصار به مجموعه ای فرهنگی، آموزشی، مذهبی و پیشنهاد امام جمعه کرج جهت احداث چنین مجموعه ای در محل ذکر شده از پیش بینی این مجموعه در آینده ای نه چندان دور خبر داد.


 


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رضاحسینی در بازدید از خط 4 حصار که با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج و برخی کارشناسان این مجموعه صورت گرفت، این خبر را اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه احداث مجموعه های فرهنگی، مذهبی و آموزشی نیاز اصلی یک محله برای زندگی مطلوب با رعایت قوانین شهروندی است، تحقق این مهم در خط 4 حصار در دستور کار قرار گرفته است.
 
این مسئول با بیان اینکه احداث این مجموعه به عهده امور مساجد است و مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری در اجرای این امر یاری رسان امور مساجد می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری تعیین تکلیف زمین برای احداث این مجموعه را عهده دار است.
 
وی در ادامه به زمین کنار حسینیه واقع در خط 4 حصار اشاره و بیان کرد: طبق نیازسنجی های صورت گرفته، این زمین محل مناسبی برای ایجاد مجموعه مذکور می باشد و تقریبا تمام ساکنان محل می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
 
قائم مقام شهردار کرج خواستار نقشه برداری زمین پیشنهادی شد و افزود: این زمین پس از انجام مراحل قانونی و مجوز شورای شهر، طراحی شهری و رعایت حریم جاده همچنین پیش بینی ورودی ها برای احداث مجموعه فرهنگی، مذهبی و آموزشی آماده می شود.
 
رضاحسینی همچنین از کاربری زمین پیشنهادی سخن گفت و با اشاره به اینکه کاربری این زمین حمل و نقل است، عنوان کرد: تغییر کاربری زمین مذکور طبق لایحه ای به شورا ارسال و پس از تصویب آن اجرا می شود.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: سه هزار متر زمین، متراژ پیشنهادی شهرداری جهت احداث زمین است و در صورت موافقت شورا و مسئولان مربوطه طرح احداث مجموعه فرهنگی، آموزشی و مذهبی به مرحله اجرا در خواهد آمد.


کد مطلب: 141241

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/141241/پیش-بینی-مجموعه-فرهنگی-آموزشی-مذهبی-خط-4-حصار-آینده-نزدیک-لزوم-تقویت-بنیه-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com