کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بسیج رسانه البرز :

۶۷ نفر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز شرکت کردند

تسنیم , 13 آذر 1395 ساعت 14:49

حزب الله :
رئیس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه ۶۷ نفر در جشنواره ابوذر شرکت کرده‌اند، گفت: اختتامیه این جشنواره با سخنرانی سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم ۱۵ آذر ماه برگزار می‌شود.


 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابراهیم نوروزی‌فر  با اشاره به جشنواره ابوذر اظهار داشت: جشنواره ابوذر در راستای ارتقاء کیفی فعالیت‌های خبرنگاران استان البرز برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه 337 اثر به جشنواره رسیده است، افزود: در این جشنواره از بهترین آثار استان البرز رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آثار از سوی 67 نفر ارسال شده است، گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند تاثیر خوبی در تقویت نقاط قوت داشته باشد.

نوروزی‌فر با بیان اینکه آثار برتر این جشنواره به جشنواره ملی ابوذر ارسال می‌شود، ادامه داد: جشنواره ملی ابوذر در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آثار ارسالی، بیان کرد: بیشترین آثار در زمینه دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و مدافعان حرم در بخش گزارش و یادداشت است.

نوروزی‌فر افزود: در زمینه عکاسی در موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و امر به معروف و نهی از منکر عکس‌های زیادی به جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اختتامیه جشنواره ابوذر در 15 آذر ماه سال جاری، گفت: اختتامیه این جشنواره با سخنرانی سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد دولت دهم برگزار می‌شود.


کد مطلب: 128599

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/128599/۶۷-نفر-جشنواره-رسانه-ای-ابوذر-استان-البرز-شرکت-کردند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com