BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - پیش از این نیز از برگزاری انتخابات قبل از المپیک ضربه خوردیم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رودکی:

پیش از این نیز از برگزاری انتخابات قبل از المپیک ضربه خوردیم

تسنیم , 9 ارديبهشت 1395 ساعت 14:31

حزب الله :
مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: پیش از این نیز تجربه برگزاری انتخابات فدراسیون را پیش از المپیک داشته‌ایم و در آن برحه نیز از این موضوع ضربه خوردیم.


 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا رودکی در مورد شروع ثبت نام نامزدها برای برگزاری انتخابات فدراسیون جودو عنوان کرد: پیش از این نیز تجربه برگزاری انتخابات را پیش از بازی‌های المپیک در جودو داشته‌ایم و ضربه این کار را خوردیم. واقعا یا اتفاق عجیب و غریبی افتاده که ما از آن بی‌خبریم و یا اینکه سیاست دیگری در میان است.

وی ادامه داد: جدا از این بحث شاید مسئولان وزارت ورزش و جوانان به دنبال این هستند که رشید خدابخش را رئیس کنند و شاید هم فرد دیگری در این مورد در میان است. چه اتفاقی افتاد که این تصمیم گرفته شد برای خود من هم بسیار عجیب و غریب است. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به سود جودو باشد. 

مدیر تیم ملی جودو گفت: به هر صورت جدا از بحث انتخابات در تیم ملی تنها به دنبال کسب آمادگی برای اعزام بچه‌ها به المپیک هستیم و امیدوارم در این چند ماه بتوانیم به اهداف‌مان در این مورد برسیم.


کد مطلب: 112341

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/112341/پیش-این-نیز-برگزاری-انتخابات-قبل-المپیک-ضربه-خوردیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com