کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلامی خبر داد

افزایش تعداد زائران اربعین نسبت به سال‌های گذشته/ نظم خوبی در مرزها برقرار است

خبرگزاری فارس , 8 آذر 1394 ساعت 14:54

حزب الله :
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از کشورمان به سوی عراق عازم شده و با تمهیدات اندیشیده‌شده شاهد هستیم مشکل خاصی پیش‌ روی سفر این عزیزان قرار نگرفته است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین سلامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه در این مرز اظهار کرد: امسال شاهد برقراری نظم و امنیت بیشتری در مرزها برای خروج زوار اربعین هستیم و این مهم جز از طریق هماهنگی‌ و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی افزود: سیل جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از کشورمان به سوی عراق عازم شده و با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هستیم مشکل خاصی پیش‌روی سفر این عزیزان قرار نگرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکر از همکاری مسئولان و همراهی زوار و عامه مردم در برپایی این مانور عظیم گفت: همچنان که امروز هم مشاهده کردیم، دستگاه‌های اجرایی در کنار نیروهای امنیتی در این ایام نظم خوبی را به پایانه‌های مرزی داده‌اند و جای تقدیر دارد.

سلامی در پایان عنوان کرد: همچنین لازم است از تلاش و زحمات همه بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های خدماتی، امدادی، امنیتی، انتظامی و بخش‌های حمل و نقل تشکر کرد.


کد مطلب: 100235

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/100235/افزایش-تعداد-زائران-اربعین-نسبت-سال-های-گذشته-نظم-خوبی-مرزها-برقرار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com